بلاگ فاب

آموزش جغرافیا یازدهم انسانی

آموزش جغرافیا یازدهم انسانی

فهرست عناوین

دوره آموزشی جغرافیا یازدهم انسانی

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس ریاضی پنجمه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزش این درس می‌تونین اپلیکیشن فاب را دانلود و نصب کنین.

کتاب آموزش جغرافیا یازدهم انسانی، دومین کتاب تخصصی جغرافیا برای دانش‌آموزان رشته انسانیه. درس جغرافیا در رشته انسانی شامل سه کتابه که در هر سه سال دوره متوسطه دوم این کتاب قرار داده شده. برای یادگیری بهتر جغرافیا یازدهم انسانی، می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین و دوره آموزشی جغرافیا یازدهم انسانی رو تهیه کنین.

پادکست آموزش جغرافیا یازدهم انسانی

اگه شما هم طرفدار دو آتیشه پادکست‌های آموزشی هستین و فرصت خوندن این مقاله رو هم ندارین، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که پادکست آموزش جغرافیا یازدهم انسانی رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست فاب باشین🎧🎙📚

جغرافیا یازدهم انسانی چند درس دارد؟

کتاب آموزش جغرافیای یازدهم انسانی، دومین کتاب جغرافیا در این رشته است. این کتاب ۴ فصل و ۱۱ درس و در مجموع حدودا ۱۵۶ صفحه داره. فهرست جغرافیا یازدهم انسانی به شرح زیره:

ناحیه چیست
  • درس ۱: معنا و مفهوم ناحیه
  • درس ۲: انسان و ناحیه
نواحی طبیعی
  • درس ۳: نواحی آب و هوایی
  • درس ۴: ناهمواری‌ها و اشکال زمین
  • درس ۵: نواحی زیستی
همین حالا بخون!  آموزش فلسفه یازدهم انسانی
ناحیه انسانی
  • درس ۶: نواحی فرهنگی
  • درس ۷: نواحی اقتصادی (کشاورزی و صنعت)
  • درس ۸: نواحی اقتصادی (تجارت و اقتصاد جهانی)
نواحی سیاسی
  • درس ۹: معنا و مفهوم ناحیهٔ سیاسی
  • درس ۱۰: کشور، یک ناحیهٔ سیاسی
  • درس ۱۱: ژئوپلیتیک

کتاب آموزش جغرافیای یازدهم انسانی، بخش‌های تحت عنوان مطالعه موردی قرار داره. این بخش‌ها اطلاعاتی خارج از محتوای آموزشی کتاب به دانش‌آموزان میده و در واقع اطلاعات اضافی درباره موضوع هر فصله.

جغرافیای یازدهم انسانی در کنکور

در کنکور انسانی، درس تاریخ و جغرافیا به عنوان پنجمین درس در دفترچه کنکور قرار گرفته و شامل ۳۰ سواله. ۱۵ سوال به درس جغرافیا تعلق داره. مدت زمان پاسخگویی به سوالات تاریخ و جغرافیا، ۲۵ دقیقه است. بنابراین داوطلب برای پاسخگویی به هر سوال کمتر از یک دقیقه فرصت داره.

جغرافیای یازدهم انسانی در کنکور

جغرافیا در رشته انسانی شامل سه کتابه که برای کنکور، هر سه کتاب دهم، یازدهم و دوازدهم، باید مطالعه بشه.

ضریب جغرافیا در زیر گروه‌های مختلف متفاوته؛ اما چون این درس هم اغلب ضریب بالایی در زیر گروه‌ها نداره، توسط دانش‌آموزان نادیده گرفته میشه. اما در هر صورت، هر پاسخ درست در کنکور می‌تونه کمک کننده باشه. تاریخ و جغرافیا از دید بیشتر دانش‌آموزان، جزء دروس آسون رشته انسانی محسوب میشه.

جغرافیا رشته‌ای مستقله که در بیشتر دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس میشه. در شرایطی که تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه هر سال پر رنگ‌تر میشه، بهتره همه درس‌های تخصصی جدی گرفته بشن. دوره آموزشی جغرافیا یازدهم انسانی در اپلیکیشن فاب، درس جغرافیا رو به خوبی آموزش داده.

همین حالا بخون!  آموزش جامعه‌شناسی یازدهم انسانی

روش مطالعه جغرافیا چیه؟

جغرافیا مثل تاریخ یک درس حفظ کردنیه. اگه حفظیات‌تون خوب باشه، به راحتی می‌تونین در این درس موفق عمل کنین. برای موفقیت در کنکور هم باید جغرافیای هر سه سال رو بخونین و نمونه سوال و نمونه تست حل کنین. اپلیکیشن فاب، در درس جغرافیا شما رو راهنمایی و کمک می‌کنه؛ کافیه اون رو دانلود و نصب کنین و با هزینه‌ای مقرون به صرفه به محتوای کامل آموزش جغرافیا یازدهم انسانی دسترسی داشته باشین.

سخن پایانی در مورد آموزش جغرافیا یازدهم انسانی

جغرافیا از دروس مهم رشته انسانی در پایه یازدهمه. بنابراین باید از هر تکنیک موثر و کاربردی برای مطالعه و یادگیری این درس استفاده کنین. اپلیکیشن آموزشی فاب با ارائه دوره‌های آموزشی و تدریس ویدئویی، یک فرصت برابر برای همه دانش‌آموزان جهت درس خوندن و برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی برای این درس ایجاد کرده.

شما می‌تونین با مراجعه به صفحه اصلی فاب، این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنین و یا با وارد کردن شماره تماس خود در باکس شماره مقاله، درخواست خودتون رو برای دریافت اپلیکیشن ثبت کنین تا ما از طریق پیامک لینک دانلود رو برای شما ارسال کنیم.

همچنین بخوانید: آموزش عربی یازدهم انسانی

سوالات متداول
  • رشته انسانی چند کتاب جغرافیا داره؟

    در هر سه سال دوره متوسطه دوم، کتاب جغرافیا قرار داده شده.

  • آیا درس جغرافیا یازدهم انسانی در کنکور انسانی اهمیت داره؟

    جغرافیا جزء دروس اختصاصی رشته انسانیه و در شرایطی که تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه هر سال پر رنگ تر میشه، بهتره همه دروس تخصصی جدی گرفته بشن.

  • محتوای جغرافیای یازدهم انسانی چیه؟

    نواحی مختلف آب و هوایی، انسانی، اقتصادی و سیاسی در کتاب آموزش جغرافیا یازدهم انسانی شرح داده شده. فهرست کامل آن در این مقاله اومده.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *