بلاگ فاب

آموزش حسابان دوازدهم

آموزش حسابان دوازدهم

فهرست عناوین

آموزش حسابان دوازدهم

دوره آموزش حسابان دوازدهم فاب یکی از بهترین دوره‌هاییه که می‌تونه توی کسب نمره عالی در این درس به شما کمک کنه. حسابان از دروس مهمیه که در پایه‌ دوازدهم ریاضی دارای مباحث حائز اهمیتیه. خصوصا حالا که در سال آخر تحصیلی هستین و کنکور رو در پیش ‌رو دارین باید حتما این درس رو که ضریب بالایی هم در کنکور داره خیلی خوب مطالعه و تمرین کنین.

حسابان از دروس تخصصی دانش‌آموزان رشته ریاضیه. دانش‌آموزان با تسلط در این درس، می‌تونن موفقیتشون رو در آزمون سراسری تضمین کنن. با توجه به اهمیت آموزش حسابان دوازدهم، گروه آموزشی فاب با ارائه یک اپلیکیشن تخصصی، یادگیری رو برای دانش‌آموزان راحت‌تر کرده.

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس حسابان دوازدهمه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده.

کتاب حسابان دوازدهم، کتاب تخصصی رشته ریاضی فیزیکه. دوره آموزش حسابان دوازدهم، این کتاب رو به شیوهای قابل فهم و کاربردی آموزش داده‌. برای تهیه این دوره آموزشی کافیه اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

توی این مقاله، توضیح مختصری درباره کتاب حسابان دوازدهم، ارائه دادیم. اگه دانش‌آموز پایه دوازدهم هستین و یا سال دیگه وارد این پایه تحصیلی میشین، توصیه می‌کنیم این مقاله رو تا آخر مطالعه کنین.

ساختار کلی کتاب حسابان دوازدهم

کتاب حسابان دوازدهم، پنج فصل داره. هر فصل شامل دو یا سه درسه که در مجموع حدود 145 صفحه داره.

با توجه به حجم مطالب آموزشی در سال دوازدهم، بیشتر دانش‌آموزان برای یادگیری بهتر مباحث درسی به تکرار و تمرین نیاز دارن. اپلیکیشن فاب با ارائه یک دوره آموزشی مناسب، این امکان رو به دانش‌آموزان میده که بتونن از تدریس بهترین اساتید سطح کشور استفاده کنن. قابلیت یادگیری مطالب آموزشی به دفعات مختلف، یک عامل مهم برای موفقیت تحصیلی دانش‌آموزانه.

ساختار کلی کتاب حسابان دوازدهم

فهرست محتوایی کتاب حسابان دوازدهم

  1. فصل اول: تابع

    تبدیل نمودار توابع
    تابع درجه سوم، توابع یکنوا و بخش پذیری و تقسیم

  2. فصل دوم: مثلثات

    تناوب و تانژانت
    معادلات مثلثاتی

  3. فصل سوم: حدهای نامتناهی – حد در بی نهایت

    حدهای نامتناهی
    حد در بی نهایت

  4. فصل چهارم: مشتق

    آشنایی با مفهوم مشتق
    مشتق پذیری و پیوستگی
    آهنگ متوسط تغییر و آهنگ لحظه‌ای تغییر

  5. فصل پنجم: کاربردهای مشتق

    اکسترمم های یک تابع و توابع صعودی و نزولی
    جهت تقعر نمودار یک تابع و نقطه عطف آن
    رسم نمودار تابع

بهترین روش مطالعه درس حسابان

حسابان دوازدهم یک درس حل کردنی و کاملا مفهومیه. برای یادگیری این کتاب بهتره که سر کلاس درس به تدریس معلم توجه کنین و اگه معلم از شما خواست سوالی رو در کلاس حل کنین، خودتون رو درگیر حل کردن سوال کنین. بدین ترتیب اگه مشکلی هم داشته باشین متوجه اون میشین و می‌تونین از معلمتون کمک بگیرین.

بدون شک، تمرکز روی مباحث حسابان دوازدهم از جمله موضوعات مهم برای یادگیری این درس تخصصیه. دانش‌آموزان با تمرکز در کلاس درس، می‌تونن مطالب رو به شکل بهتری و با سرعت عمل بیشتری یاد بگیرن. این موضوع یک عامل مهم در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزانه.

بهترین روش مطالعه درس حسابان

 

توضیحاتی که معلم و استادتون ارائه می‌کنه رو در گوشه کتاب یا دفترتون یادداشت کنین. این توضیحات ریز بعدا در زمان امتحان به دردتون می‌خوره. دانش‌آموزان با انجام خلاصه‌نویسی درس حسابان، می‌تونن به تمام نکات مهم کتاب درسیشون دسترسی داشته باشن.

بعد از تدریس هم یک بار دیگه مطالب آموزش داده شده رو در خانه مرور کنین. اگه هر مبحث رو موقع تدریس خوب یاد بگیرین و بعد اون رو مرور کنین، می‌تونین به سراغ حل کردن تست‌های حسابان برید. با سرعت از کنار تست‌ها عبور نکنین و هر تست رو رفع اشکال کنین و برای خودتون توضیح بدین.

تمامی سوالات تستی حاوی نکات مهم و کلیدی هستن؛ دانش‌آموزان با توجه به نکات مهم هر سوال، می‌تونن مطالب درس حسابان رو به شکل بهتری یاد بگیرن.

دوره آموزشی حسابان دوازدهم، دوره‌ای برای آموزش کامل این کتابه. بنابراین اگه به هر دلیل فکر می‎‌کنین که سر کلاس نتونستین درس حسابان دوازدهم رو به خوبی یاد بگیرین، اصلا نگران نباشین. فقط کافیه اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

حسابان در کنکور

حسابان در کنکور

 

درس ریاضی، اولین درس در دفترچه تخصصی کنکور ریاضی است. از این درس 55 سوال توی کنکور طرح میشه. برای پاسخگویی به این 55 سوال، داوطلبان باید درس‌های حسابان، هندسه، گسسته و آمار و احتمال رو مطالعه کنن. داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات ریاضی، 85 دقیقه فرصت دارن. از درس حسابان 20 سوال در کنکور ریاضی طرح میشه. منبع درسی این 20 سوال، حسابان یازدهم و دوازدهمه است.

سخن آخر درباره آموزش حسابان دوازدهم

توی این مقاله توضیح دادیم که حسابان یک درس حل کردنیه. بنابراین نیاز به تدریس درست و اصولی داره. برای یاد گرفتن این درس، سر کلاس درس به توضیحات معلمتون خوب گوش بدین و بعد از اون هم توی منزل مطالب رو تمرین و تکرار کنین. از اونجایی که پایه دوازدهم آخرین سال تحصیلی در مدرسه و سال کنکوره، لازمه که دانش‌آموزان منابع کمک آموزشی هم داشته باشن. دوره آموزشی حسابان دوازدهم، یک محصول کمک آموزشی خوب برای یادگیری حسابان دوازدهمه که به راحتی می‌تونین اون رو تهیه کنین. نیازی به صرف وقت و مراجعه حضوری هم نیست، کافیه اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

سوالات متداول
  • بهترین شیوه مطالعه کتاب حسابان دوازدهم چیست؟

    برای یادگیری این درس حل کردنی، باید سر کلاس درس خوب به توضیحات معلم گوش دهید و مطالب یادگرفته شده را تمرین و مرور کنید.

  • از درس حسابان چند سوال در کنکور ریاضی طرح میشود؟

    از درس حسابان 20 سوال در کنکور ریاضی طرح می‌شود.

  • کتاب حسابان دوازدهم چند فصل دارد؟

    این کتاب شامل پنج فصل است و هر فصل از چند درس تشکیل شده است.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

4 دیدگاه دربارهٔ «آموزش حسابان دوازدهم»

  1. توابع و مثلثات واقعا موضوع مهمی توی بحث ریاضیاته. من میخوام توی این مباحث خیلی قوی بشم. چون سوالاتی که ازش طرح میشه خیلی مهمه.

    1. نگار ناظم

      خیلی هم عالی. عزیزم میتونی توی کلاسهای فاب شرکت کنی. دوره های تدریس ویدئویی فاب هر جای ایران که باشی و هر زمان که بخوای قابل دسترسیه و خیلی هم ارزون و به صرفه ست. با ماهی فقط 10 هزار تومان میتونی کل دوره حسابان دوازدهم رو تهیه کنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *