بلاگ فاب

آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی

آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی

فهرست عناوین

دوره آموزشی ریاضی و آمار یازدهم انسانی

در پایه دهم اولین تجربه از کتاب ریاضی و آمار رو پشت سر گذاشته و با مباحثی مثل معادله درجه دو، تابع، کار با داده‌های آماری و نمایش داده‌ها آشنا شدین. کتاب آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی دنباله مطالب سال گذشته رو به صورت پیشرفته‌تر همراه با نکات آموزشی جدید بیان کرده. به عنوان یک دانش‌آموز رشته انسانی لازمه با سرفصل‌هایی مثل منطق و استدلال در ریاضی هم آشنا بشین.

با اینکه مطالب ریاضی و آمار یازدهم انسانی نسبت به رشته‌های تجربی و ریاضی خیلی زیاد نیست، اما دانش‌آموزان انسانی با درس ریاضی ارتباط زیادی برقرار نمی‌کنن. دور از انتظار هم نیست؛ حجم زیادی از دروس حفظی باعث شده تا افراد زمان کمتری برای تکرار و تمرین ریاضی داشته باشن. غافل از اینکه ریاضی یازدهم تاثیر زیادی در معدل داشته و همچنین ضریبش در کنکور بالاست. چه راه‌ حلی برای این موضوع دارین؟

برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی برای این درس می‌تونه به دانش‌آموزان هم در این پایه و هم برای کنکور کمک کنه. پس برنامه‌ریزی رو جدی بگیرین.

آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی با فاب

حالا که دل خوشی از ریاضی ندارین، بهتره آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی رو به سبک فاب تجربه کنین تا تفاوت رو ببینین! به این ترتیب هم از امکانات یک مدرسه 24 ساعته بهره‌مند شده و هم به روزترین تکنولوژی‌های دنیا با کمترین هزینه در اختیارتون قرار می‌گیره.

آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی با فاب

 

چرا فاب رو انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه در مورد فاب توضیحی بدیم، باید بگیم که اگه به دنبال صندلی رشته‌های برتر هستین، نباید ریاضی انسانی رو دست کم بگیرین؛ حتی اگه مطالعه ریاضیات برای شما سخت باشه! ما با طراحی اپلیکیشن فاب کاری کردیم که هم یادگیری ریاضی ساده‌تر بشه و هم از حل تمرین‌های سخت و پیچیده لذت ببرین.

شاید از خودتون بپرسین چرا بین این همه برنامه آموزشی و کلاس‌های آنلاین، باید اپلیکیشن فاب رو انتخاب کنیم؟ بسیار ساده‌ست؛ با استفاده از فاب از هر نوع منبع آموزشی تستی و تشریحی بی‌نیاز شده و آمادگی شما برای امتحانات تستی و تشریحی بیشتر میشه. اپلیکیشن فاب ویژگی‌هایی داره که حتما شما رو شگفت‌زده می‌کنه!

  • با فاب نه تنها تکنیک‌های آموزشی، بلکه نکات مشاوره‌ای تحصیلی و بالینی هم به صورت هفتگی در اختیار شما قرار می‌گیره.
  • بدون محدودیت در زمان و مکان و به صورت بیست و چهار ساعته می‌تونین از خدمات اپلیکیشن فاب استفاده کنین.
  • برترین اساتید کشور با طراحی نکات و سوالات پرتکرار امتحانی در صدد افزایش نمرات شما هستن. در نهایت آمادگی‌تون برای هر گونه امتحان تستی و تشریحی افزایش پیدا می‌کنه.
  • بر خلاف تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های آموزشی، فاب دائما در حال بروزرسانی نکات آموزشی و مشاوره‌ایه.
  • قراره با کمترین هزینه، ریاضی و آمار یازدهم انسانی رو با تکنولوژی تلفیق کنین. چطوری؟ همراه ما باشین.

اپلیکیشن فاب؛ کمترین هزینه، بیشترین بازده!

همه ما می‌دونیم که کلاس‌های آموزشی، از نظر مالی فشار زیادی رو به والدین وارد می‌کنن. حتی بعضی از دانش‌آموزان به دلیل هزینه بالا از شرکت در این کلاس‌ها صرف نظر کرده و به کتاب درسی راضی میشن. یک خبر خوب برای شما داریم.

اپلیکیشن فاب؛ کمترین هزینه، بیشترین بازده!

 

ما با طراحی اپلیکیشن فاب، فرصت آموزش برابر رو برای همه دانش‌آموزان از هر جای ایران ایجاد کرده‌ایم. حالا راحت‌تر می‌تونین به صندلی رشته‌های برتر فکر کنین و خیلی راحت ریاضی و آمار یازدهم انسانی رو یاد بگیرین!

هزینه یادگیری هر درس در فاب ماهانه فقط 10 هزار تومانه؛ بله درست شنیدین! کافیه همین حالا اپلیکیشن فاب رو نصب کرده و به دنیای آموزش و سرگرمی وارد بشین.

تلفیق ریاضی و تکنولوژی واقعیت افزوده

حالا که دنیا به سمت آموزش مجازی در تمامی زمینه‌ها حرکت کرده، ما هم نباید از اون جا بمونیم. البته سبک آموزش مجازی فاب کمی متفاوت و هیجان‌انگیزتره. دیگه لازم نیست زمان زیادی رو صرف پیدا کردن فیلم آموزشی کنین. شما فقط با یک حرکت می‌تونین به صدها منبع آموزشی دسترسی پیدا کنین.

برای استفاده از اپلیکیشن فاب کافیه موبایلتون رو بردارین. با قرار دادن جلد ریاضی و آمار یازدهم انسانی یا صفحه اول فصل مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همون لحظه همه ویدئو آموزشی مربوط به این درس رو دریافت می‌کنین.

همین حالا بخون!  آموزش فلسفه یازدهم انسانی

خدمات آموزشی فاب برای آموزش ریاضی و آمار یازدهم انسانی

برای استفاده از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای فاب، به یک تلفن‌ همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دانلود و نصب کنین و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراهتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین. اگه سوالی در مورد خدمات فاب دارین، می‌تونین از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشین.

همچنین بخوانید: آموزش تاریخ یازدهم انسانی 

سوالات متداول
  • تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده چیست؟

    در تکنولوژی واقعیت افزوده بعضی از عناصر غیر واقعی رو به واقعیت اضافه می‌کنیم که نمایی سه بعدی پیدا می‌کنن.

  • ریاضی و آمار یازدهم انسانی فاب نسبت به سایر رقبای خودش چه مزیتی داره؟

    هزینه ثبت‌نام بسیار مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فابه.

  • اپلیکیشن فاب بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا میشه؟

    اپلیکیشن آموزشی فاب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجراست.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *