بلاگ فاب

آموزش شیمی یازدهم

آموزش شیمی یازدهم

فهرست عناوین

دوره آموزشی شیمی یازدهم

ویدیوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش شیمی یازدهمه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدیوهای آموزش این درس، شما می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

شیمی درسیه که تعدادی از دانش‌آموزان از مطالعه اون لذت میبرن؛ در مقابل تعداد دیگه‌ای علاقه‌ای به خوندنش ندارن. اگه شما هم به یادگیری درس شیمی علاقه‌مند هستین، قطعا خیلی راحت‌تر می‌تونین این درس رو یاد بگیرین؛ اما، اگه مطالعه شیمی برای شما سخت و کسل‌کنندست، باید به فکر راه‌ حل باشین!

زیرا آزمون سراسری و امتحانات نهایی سرسخت‌تر از این حرف‌ها هستن. شما برای تضمین آینده تحصیلی خود‌تون باید از یادگیری درس شیمی غافل نشین. استفاده از دوره آموزشی شیمی یازدهم فاب می‌تونه یه انتخاب مناسب برای پیشرفت تحصیلی شما باشه.

البته یادگیری بدون علاقه عملا هیچ فایده‌ای نداره؛ از طرفی دانش‌آموزان در کلاس درس، زمان کافی برای یادگیری مفهومی مطالب درسی ندارن. بدون شک، دانش‌آموزان با وجود یک معلم خوب و دلسوز، می‌تونن سبک جدیدی از یادگیری مطالب درسی رو تجربه کنن.

دانش‌آموزان با استفاده از اپلیکیشن فاب، می‌تونن به صورت کاملا مفهومی درس بخونن. گروه آموزشی فاب، با شعار فرصت آموزش برابر این امکان رو به دانش‌آموزان میده که بتونن درس شیمی یازدهم تجربی و ریاضی رو به سبکی منحصر‌به‌فرد یاد بگیرن.

البته باید برنامه‌ریزی درسی یازدهم تجربی و ریاضی رو هم برای این درس مشترک بین دو رشته جدی بگیرین.

چرا شیمی یازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

دانش شیمی تمام ابعاد زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میده؛ با یادگیری مفاهیم شیمی علاوه بر ارتقای نمره، شما می‌تونین در برخورد با مسائل طبیعی زندگی هوشمندانه‌تر عمل کنین. فرقی نمی‌کنه که دانش شیمی شما در چه سطحی باشه، شما با استفاده از اپلیکیشن فاب این امکان رو دارین که تمامی مطالب رو به بهترین شکل یاد بگیرین.

چرا شیمی یازدهم فاب

هر ویژگی خوبی که برای یک کلاس آموزشی آنلاین وجود داره در اپلیکیشن فاب و دوره آموزشی شیمی یازدهم قابل مشاهده بوده و مهم‌ترین اون‌ها به شرح زیره:

  • به مشاوره نیاز دارین؟ فاب برای شما کافیه؛ علاوه بر، کلی مباحث آموزشی شما می‌تونین از نکات مشاوره‌ای هم در طول دوره استفاده کنین.
  • از هر کجای ایران در هر زمانی، تنها با استفاده از تلفن‌ همراه و اینترنت به یک مدرسه جامع از پایه اول تا کنکور دسترسی دارین.
  • امکانات فاب دائما در حال بروز رسانیه و با پرداخت کمترین هزینه، بهترین خدمات رو دریافت می‌کنید.
  • تمام نکات درسی و نمونه سوالات امتحانی تستی و تشریحی توسط بهترین اساتید تدریس شده که آمادگی شما رو برای هرگونه آزمونی افزایش میده.
  • قراره با کمترین هزینه، شیمی یازدهم رو با تکنولوژی تلفیق کنین. فقط کافیه که همراه ما باشین.

همچنین بخوانید: آموزش فیزیک یازدهم (تجربی و ریاضی)

آموزش آسان و ارزان شیمی یازدهم

تا حرف از کلاس‌های آنلاین و آزمون میشه، رقم‌های نجومی به ذهن دانش‌آموزان و والدین میرسه؛ اما، شعار ما فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزانه. هزینه یادگیری هر درس در فاب ماهانه، در کم‌ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده و به همین دلیله که دانش‌آموزان می‌تونن به راحتی از این دوره آموزشی استفاده کنن.

دسترسی به بهترین منابع آموزشی از دبستان تا کنکور با حداقل هزینه ممکن، یک رویای دست نیافتنی برای دانش‌آموزانه که ما اون رو انجام دادیم. کافیه همین حالا اپلیکیشن فاب رو نصب کنین و وارد دنیای آموزش بشین.

آشنایی با تکنولوژی AR

یادگیری شیمی یازدهم با AR

پس از شیوع ویروس کرونا، آموزش آنلاین بیشترین کلمه‌ایه که در مدرسه و مراکز آموزش به گوش میرسه؛ اما، سبک آموزش مجازی شاید برای برخی از دانش‌آموزان خسته‌کننده باشه. اینجاست که به فکر تلفیق تکنولوژی‌های نوین و آموزش افتاده‌ایم و در نهایت به AR (واقعیت افزوده) رسیدیم.

نحوه استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده بسیار ساده‌ست؛ کافیه موبایل خودتون رو بردارین با قرار دادن جلد شیمی یازدهم یا صفحه اول فصل مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همون لحظه صدها ویدیو آموزشی رو دریافت کنین.

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی

شرایط بهره‌مندی از خدمات آموزش شیمی یازدهم

توی این مقاله سعی کردیم تا از مزیت‌های اپلیکیشن فاب برای آموزش شیمی یازدهم بگیم. هزینه ارزان، دسترسی آسان و موجود بودن فیلم‌های آموزشی بیشمار از جمله مزیت‌هایی است که توی این مقاله براتون شرح دادیم.

استفاده از خدمات فاب بسیار ساده‌ست. تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کنین و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خودتون از خدمات بی‌نظیر فاب استفاده کنین.

سوالات متداول
  • چطوری اپلیکیشن فاب رو دریافت کنیم؟

    با ورود به سایت فاب و از طریق لینک‌های مربوطه در پایین صفحه، اپلیکیشن فاب رو برای اندروید، IOS و دسکتاپ دریافت کنین.

  • شیمی یازدهم فاب نسبت به سایر رقبای خودش چه مزیتی داره؟

    هزینه ثبت‌نام بسیار مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فابه.

  • هزینه ثبت‌نام در کلاس‌های شیمی یازدهم فاب چه قدره؟

    تنها با پرداخت 10 هزار تومان ماهانه می‌تونین به همه سوالات و فیلم‌های آموزشی دسترسی پیدا کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *