بلاگ فاب

آموزش زبان یازدهم

آموزش زبان یازدهم

فهرست عناوین

آموزش زبان انگلیسی یازدهم

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش زبان یازدهمه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزش این درس می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

امروزه علم به زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه و نشونه داشتن سواد بالاست. همینطور دانش‌آموزان با رسیدن به پایه یازدهم که یکی از پایه‌های کنکوریه، باید دقت داشته باشن که در هر رشته‌ای که بخوان آزمون بدن لازمه زبان انگلیسی خوبی داشته باشن و اگه ضعفی در این درس دارن برای کسب رتبه و تراز بالا بهتره نسبت به رفع سریع ایراداتشون اقدام کنن.

اپلیکیشن آموزشی فاب با ارائه خدمات آموزشی متعدد و استفاده از تکنیک‌های جدید برای آموزش این درس، گزینه‌ پیشنهادی راحت و ارزون ما به شماست.

ساختار محتوایی زبان یازدهم

زبان یازدهم دارای 3 فصله و هر فصل از این کتاب شامل بخش‌های زیره:

ساختار محتوایی زبان یازدهم

  • Get Ready: آمادگی برای یادگیری و معرفی درس و شروع آموزش زبان یازدهم
  • Conversation: شامل چند مکالمه کاربردی در رابطه با موضوع
  • New Words & Expressions: کلمه‌ها و عبارات جدید درس
  • Reading: خواندن متن
  • Vocabulary Development: واژگان مترادف، متضاد، پسوندها و پیشوندها
  • Grammar: قواعد دستوری
  • Listening & Speaking: شامل سوال، پاسخ و مکالمه
  • Pronunciation: تلفظ صحیح کلمات
  • Writing: نگارش صحیح جمله‌ها
  • Reviewing Lesson: مرور درس

در آخر کتاب زبان یازدهم انسانی هم تعدادی افعال بی‌قاعده آورده شده.

سرفصل‌های زبان یازدهم

سرفصل‌های زبان یازدهم

فصل اول Understanding people

عنوان این فصل به معنای فهمیدن مردم یا به عبارتی چگونگی ارتباطات بین انسان‌هاست. در این درس دانش‌آموز با کلمات جدید آشنا میشه و می‌تونه به صورت صحیح جمله‌بندی کنه. همینطور در این درس فعالیت‌های تمرینی مثل بررسی متن، درک مطلب و مترادف لغات هم وجود داره.

مباحث گرامری که در این فصل تدریس میشن با توجه به متن درس طراحی شدن و اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش رو آموزش میدن. در این فصل تمریناتی در مورد تعداد و شمارش هم قرار داده شده.

فصل دوم A Healthy Lifestyle

موضوعی که این فصل از زبان یازدهم به اون می‌پردازه چگونگی داشتن یک زندگی سالمه. برای داشتن یک زندگی سالم اول از همه در مورد یک هرم غذایی سالم صحبت شده و شما رو به داشتن یک رژیم غذایی سالم توصیه می‌کنه. همینطور در قسمت Reading این فصل، به رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن، اجتناب از سیگار کشیدن، فست فود و استفاده مداوم از تکنولوژی پرداخته میشه.

گرامر مربوط به این فصل از زبان یازدهم مربوط به افعال ماضی نقلی، حال کامل، افعال دو کلمه‌ای، پیشوندها و پسوندهاست.

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی

فصل سوم Art and Culture

فصل سوم این درس درباره هنر و فرهنگ صحبت می‌کنه و سپس تصاویر جذابی از صنایع دستی و هنرهای زیبای ایرانی رو نشون میده. در این فصل مکالمه‌ای آورده شده که صحبت بین یک توریست و یک شخص ایرانی رو نشون میده. در Reading این درس به تعریف فرهنگ و هنر در هر جامعه پرداخته شده و اینکه صنایع دستی هر کشوری به عنوان یکی از پردرآمدترین منابع اون جامعه شناخته شده.

در انتهای این فصل، هنر و صنایع دستی ایران به عنوان عالی‌ترین نماد فرهنگ در جهان شناخته شده. گرامر این درس If و کاربرد اون در جمله و همینطور فعل ماضی رو آموزش میده. همینطور تمرینات مرتبط با اون هم در این مبحث ارائه شده.

ضمیمه Irregular Verbs

قسمت پایانی آموزش زبان یازدهم به افعال بی قاعده مربوط میشه. این مبحث، گذشته ساده و گذشته کامل افعالی مثل  blow، burn، forget و wake و افعال دیگه‌ای که بدون هیچ قاعده‌ای به گذشته تبدیل میشن رو بررسی می‌کنه. در جدول زیر چند مورد از افعال بی‌قاعده زبان یازدهم رو آوردیم:

Past participle (گذشته کامل) Past simple (گذشته ساده) Base form (شکل اصلی)
blown blew blow
burned/burnt burned/burnt burn
forgotten forgot forget
woken woke wake
sold sold sell
learned/learnt learned/learnt learn
سخن پایانی در مورد آموزش زبان یازدهم

یادگیری زبان یازدهم با توجه به حجیم‌تر شدن مباحث کتاب درسی در این پایه ممکنه مشکل‌تر باشه. با استفاده از اپلیکیشن آموزشی فاب شما می‌تونین در زمان کوتاه‌تری مباحث این کتاب درسی رو یاد بگیرین.

همینطور فاب تمرکز زیادی بر قسمت Conversation گذاشته و کلمات جدید رو به همراه کاربرد اون‌ها در جمله، که از مهم‌ترین بخش‌های زبان یازدهمه، به بهترین شکل آموزش میده. برای دانلود اپلیکیشن به صفحه اصلی فاب مراجعه کنین.

در صورتی که بخواین در مورد برنامه‌ریزی درسی بیشتر بدونین، می‌تونین به مجله آموزشی فاب مراجعه کنین.

برای مطالعه برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی کلیک کنین.

برای مطالعه برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی کلیک کنین.

برای مطالعه برنامه‌ریزی درسی یازدهم تجربی کلیک کنین.

همچنین بخوانید: آموزش ادبیات فارسی یازدهم

سوالات متداول
  • زبان انگلیسی یازدهم چند درس داره؟

    این کتاب دارای 3 فصل و یک ضمیمه درباره افعال بی‌قاعده‌ست که در انتهای کتاب آورده شده.

  • در کتاب زبان انگلیسی یازدهم چه بخش‌هایی وجود داره؟

    این درس در پایه یازدهم شامل مکالمه، کلمه‌ها و عبارات جدید، خواندن متن، واژگان مترادف، متضاد، پسوندها و پیشوندها، قواعد دستوری، سوال، پاسخ و مکالمه، تلفظ صحیح کلمات، نگارش صحیح جمله‌ها و همینطور مرور درسه.

  • آیا یادگیری زبان انگلیسی مهمه؟

    بله، یادگیری زبان هم برای کسب نمره خوب در امتحانات و هم کنکور و از همه مهم‌تر برای بعد از دوران تحصیل و در جامعه از اهمیت زیادی برخورداره.

  • چرا یادگیری زبان انگلیسی مهمه؟

    دنیای امروز که عصر ارتباطاته، به زبان انگلیسی با دید دیگه‌ای نگاه می‌کنه و لازم می‌دونه تا برای ایجاد ارتباط با دنیای پیرامون این زبان رو به خوبی یاد بگیرین.

  • زبان یازدهم رو چطور یاد بگیرم؟

    برای یادگیری راحت و ارزون زبان یازدهم، پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن فابه.

  • اپلیکیشن فاب چیست؟

    یک برنامه آموزشی و کاربردیه که برای تمام پایه‌ها دوره‌های آموزشی داره و شما با پرداخت فقط 10 هزار تومان در ماه برای هر درس می‌تونین از همه خدمات مربوط به پایه‌ای که در اون تحصیل می‌کنین بهره‌مند بشین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *