بلاگ فاب

دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

فهرست عناوین

برخلاف پایه‌ هفتم که برای دانش‌آموزان تازگی داشت، توی پایه‌ هشتم با فضای این مقطع تحصیلی از متوسطه‌ اول بیشتر آشنا هستن. این پایه و کتاب‌های درسی هشتم چالشی رو برای دانش‌آموزان به وجود نمیاره.

با این وجود برای درک عمیق و مفهومی مطالب درسی، دانش‌آموزان باید به کتاب‌های درسی یا PDF اون‌ها مراجعه کنن. دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم موضوعیه که ما توی این مقاله بررسی می‌کنیم. اگه تمرکزتون خوبه و می‌تونین هرجایی درس بخونین با ما توی این مقاله همراه باشین.

پادکست دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

اگه شما هم طرفدار دو آتیشه پادکست‌های آموزشی هستین و فرصت خوندن این مقاله رو هم ندارین، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که پادکست دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست فاب باشین🎧🎙📚

دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

خب همونطوری که در بالا هم خیلی کوتاه اشاره کردیم، پایه‌ هشتم مقطعی نیست که برای دانش‌آموزان چالش برانگیز باشه ولی…

از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که دانش‌آموزان توی پایه هشتم باهاش باهاش روبه‌رو میشن، آمادگی برای شرکت توی آزمون‌های مدارس برتره.

البته که این آزمون‌ها توی پایه‌های هفتم به هشتم و نهم به دهم برگزار میشه. یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها وقتی که فرزندشون وارد پایه‌ هفتم میشه اینه که با فراهم کردن شرایط و امکاناتی قبول شدن توی آزمون مدارس تیزهوشان رو براشون به کاری راحت تبدیل کنن.

اولین اقدام برای راحتیه دانش‌آموز اینه که امکانی براش فراهم بشه که کتاباش همیشه همراهش باشن و راحت بتونه درس بخونه. عدم دسترسی به کتاب‌های درسی و نیاز به مطالعه مطالب آموزشی، دانش‌آموزان رو به چالش میکشه.

ما یک فرصتی رو در اختیار شما گذاشتیم تا با دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم بصورت رایگان توی هر مکان و بدون محدودیت زمانی به کتاب‌های درسی‌تون دسترسی داشته باشین و بتونین مطالعه کنین.

دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

اصلی‌ترین زمانی که از دانش‌آموزان گرفته میشه، ساعت‌هایی طولانیه که توی رفت آمد از کلاس به خونه هستن. ساعت‌هایی که توی اتوبوس نشستین و باید منتظر بمونین تا برسین خونه و بتونین درس‌تون رو شروع کنین.

براتون پیش اومده که با خودتون بگین کاش کتابم اینجا بود و می‌تونستم درس بخونم؟
قطعاً برای همه‌ شما پیش اومده. از طرفی هم بخاطر حجم کتاب‌ها و سنگینی که دارن نمیشه هر روز تعداد زیادی از اون‌ها رو با خودتون ببرین و بیارین. ما میخوایم بهتون پیشنهادی بدیم که با انجام دادنش هم می‌تونین درساتون رو بخونین و هم دیگه نیازی نیست سنگینی حجم زیادی از کتاب‌ها رو روی دوش‌تون تحمل کنین.

اگه توی سال تحصیلی جدید می‌خواین وارد پایه هشتم بشین، کتاب‌های درسی‌تون رو دانلود کنین و هرجایی که می‌خواین درس بخونین.

پایه هشتم 16 تا درس داره که خوندن‌شون برای دانش‌‌آموزان این پایه چالش محسوب میشه. ولی با برنامه‌ریزی درسی مناسب و پیدا کردن روش مناسب خودتون برای درس خوندن، گذروندن این پایه براتون مثل آب خوردن میشه. درس‌های پایه هشتم به شرح زیر است:

دانلود PDF کتاب درسی فارسی هشتم

کتاب فارسی درسیه که از اول ابتدایی تا پایان دوره تحصیل توی مدرسه با دانش‌آموزان همراهه. یادگیری درست زبان فارسی و مهارت داشتن توی دستور زبان برای دانش‌آموزان ضروریه. برای دانلود PDF  کتاب درسی فارسی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

فارسی هشتم

نمونه تدریس فارسی هشتم فاب

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس فارسی هشتم فابه که توی کسب نمرات بالا به شما کمک میکنه.

دانلود PDF کتاب درسی ریاضی هشتم

یادگیری درس ریاضی برای خیلی ازدانش‌آموزان کار سختیه. اگه توی هر پایه‌ای که هستن ریاضی اون پایه رو خوب یاد بگیرن، توی پایه‌ بعدی کمتر با چالش مواجه میشن. برای دانلود PDF  کتاب درسی ریاضی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

ریاضی هشتم

نمونه تدریس ریاضی هشتم فاب

داشتن یک منبع مناسب به دانش‌آموزن کمک میکنه تا درک درستی از درس ریاضی داشته باشن.

دانلود PDF کتاب درسی علوم تجربی هشتم

علوم تجربی جزو دروس پر نکته و جذاب توی پایه هشتمه. برای دانلود PDF  کتاب درسی علوم تجربی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

علوم تجربی هشتم

نمونه تدریس علوم تجربی هشتم فاب

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس علوم تجربی هشتم فابه. دانش‌آموزان برای موفقیت توی پایه تحصیلی‌شون می‌تونن از این فیلم‌ها استفاده کنن.

دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم

کتاب انگلیسی یکی از دروس پایه هشتمه. با توجه به اینکه یادگیری زبان انگلیسی حتی بعد از تموم شدن دوران تحصیل هم برای شما امتیاز حساب میشه، مهمه که دانش‌آموزان زبان انگلیسی رو یاد بگیرن. برای دانلود PDF  کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

زبان انگلیسی هشتم

نمونه تدریس زبان انگلیسی هشتم فاب

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس زبان انگلیسی هشتم فابه.

دانلود PDF کتاب درسی عربی هشتم

درس عربی بخاطر قواعدی که داره، یادگیریش برای خیلی از دانش‌آموزان کار سختیه. کتاب عربی هشتم ترکیبی از قواعد و لغاته. برای دانلود PDF  کتاب درسی عربی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

عربی هشتم

نمونه تدریس عربی هشتم فاب

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس عربی هشتم فاب هست. دانش‌آموزان برای موفقیت توی پایه تحصیلی‌شون می‌تونن از این فیلم‌ها استفاده کنن.

دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم

کتاب مطالعات اجتماعی ترکیبی از دروس اجتماعی، تاریخ و جغرافیاست. برای اینکه بتونین درس مطالعات اجتماعی رو خوب یاد بگیرین و از این درس نمره خوبی بگیرین، لازمه که این کتاب رو خوب و دقیق بخونین. برای دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

مطالعات اجتماعی هشتم

نمونه تدریس مطالعات جتماعی هشتم فاب

داشتن یک منبع مناسب به دانش‌آموزن کمک میکنه تا درک درستی از درس مطالعات اجتماعی داشته باشن.

دانلود PDF کتاب درسی قرآن هشتم

قرآن کتابی آسمانی‌ست که برای مسلمان‌ها اهمیت خیلی زیادی داره. قران توی پایه‌های مختلف تدریس میشه و دانش‌آموزان رو با کتاب آسمانی دین اسلام بیشتر آشنا میکنه. برای دانلود PDF  کتاب درسی قرآن هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

قرآن هشتم

دانلود PDF کتاب درسی نگارش هشتم

میشه گفت دانش‌آموزان توی تمام امور زندگی‌شون با نگارش سر و کار دارن. دانش‌آموزان توی موقعیت‌های مختلف قلم به دست می‌گیرن و مطالبی می‌نویسن. برای دانلود PDF  کتاب درسی نگارش هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

نگارش هشتم

دانلود PDF کتاب درسی پیام‌های آسمان هشتم

محتوای کتاب پیام‌های آسمان پایه هشتم، دینی و اخلاقه. توی این کتاب مسائل دینی، اخلاقی و اجتماعی به دانش‌آموزان آموزش داده میشه. برای دانلود PDF  کتاب درسی پیام‌های آسمان هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

پیام‌های آسمان

دانلود PDF کتاب درسی فرهنگ و هنر هشتم

کتاب فرهنگ و هنر یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های این پایه‌ست. این کتاب همونطور که از اسمش پیداست درباره مباحث مختلف فرهنگی و هنری توضیحاتی به دانش‌آموزان میده. برای دانلود PDF  کتاب درسی فرهنگ و هنر هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

فرهنگ و هنر

دانلود PDF کتاب کار انگلیسی هشتم

کتاب کار انگلیسی مکمل کتاب انگلیسیه. این کتاب برای تمرین بیشتر و یادگیری عمیق‌تر توی پایه هشتم ارائه شده. داشتن این کتاب به دانش‌آموزان کمک میکنه تا محتوای کتاب آموزشی رو بهتر متوجه بشن. برای دانلود PDF  کتاب کار انگلیسی هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

کتاب کار زبان انگلیسی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه پیام‌های آسمان (اهل سنت) هشتم

این کتاب مختص اهل سنته. محتوای این کتاب مطالب دینی مربوط به اهل سنت رو شامل میشه. برای دانلود PDF  کتاب درسی ضمیمه پیام‌های آسمان هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

ضمیمه پیام‌های آسمان هشتم

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه دختران) هشتم

کتاب تفکر و سبک زندگی حول محور آداب و مهارت‌های زندگی صحبت میکنه. مهارت‌های زندگی موفق و افزایش عزت نفس از جمله مطالب این کتابه. برای دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه دختران) هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

تفکر و سبک زندگی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه پسران) هشتم

کتاب تفکر و سبک زندگی حول محور آداب و مهارت‌های زندگی صحبت میکنه. مهارت‌های زندگی موفق و افزایش عزت نفس از جمله مطالب این کتابه. برای دانلود PDF  کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه پسران) هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

تفکر و سبک زندگی هشتم ویژه پسران

دانلود PDF کتاب درسی کار و فناوری هشتم

کتاب کار و فناوری یکی از کتاب‌های پایه هشتمه. توی این کتاب درباره چندتا از مشاغل و صنعت‌های مهم صحبت شده. برای دانلود PDF  کتاب درسی کار و فناوری هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

کار و فناوری هشتم

دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) هشتم

بدلیل تنوع ادیان و مذاهب توی کشور، کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق به عنوان یک درس توی پایه هشتم تدریس میشه. برای دانلود PDF  کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق هشتم چاپ 1403-1404 تنها کافیه که روی لینک زیر کلیک کنین.

تعلیمات ادیان الهی و اخلاق

فواید دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

یکی از مهم‌ترین فواید دانلود کتاب‌های درسی اینه که شما هر جایی که هستین می‌تونین درس بخونین. خیلی اوقات براتون پیش میاد که اتوبوسی که می‌خواین باهاش برگردین تأخیر داره و شما مجبورین زمان نسبتاً زیادی رو منتظر بمونین. یا کتاب‌تون رو جا میزارین مدرسه و هزاران اتفاقی که شما به کتاب دسترسی ندارین ولی زمان برای درس خوندن دارین.

دانلود کتاب‌های درسی این امکان رو به شما میده که حتی برای 10 دقیقه هم اگه زمان خالی دارین، بتونین درس‌تون رو بخونین.

فواید دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

از طرفی دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم برای پیش‌خوانی عالیه!
پیش‌خوانی یعنی شما قبل از ورود به پایه‌ تحصیلی‌تون کتاب‌ها رو می‌خونین. این مطالعه و نگاه کلی شما به کتاب‌ها، باعث میشه شما یه قدم جلوتر از هم‌کلاسی‌هاتون باشین. دانلود کتاب‌های درسی به شما کمک میکنه تا توی هر فرصتی بتونین درس بخونین.

شمایی که با دانلود کتاب‌های پایه هشتم و پیش‌خوانی وارد این مقطع تحصیلی میشین، مطالب رو خیلی بهتر از هم‌کلاسی‌هاتون یاد می‌گیرین. آموزش دروس توسط معلمان دید کلی و تسلط نسبی که شما با پیش‌خوانی بدست آورده بودین رو تثبیت میکنه و شما اون مبحث رو کامل یاد می‌گیرین.

البته در آخر این مبحث هم باید تاکید کنیم که حل نمونه سوالات امتحانی پایه هشتم رو حتما باید توی برنامه‌تون بگنجونین و جدی بگیرین.

همین حالا بخون!  آموزش ادبیات فارسی هشتم

جمع‌بندی دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

دانش‌آموزان توی پایه هشتم متوسطه ‌اول با چالش درس خوندن مواجه نیستن ولی با توجه به اینکه باید برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان آماده بشن، یکی از دغدغه‌هاشون اینه که همیشه به کتاب‌های درسی‌شون دسترسی داشته باشن. دانلود رایگان کتاب‌های پایه‌ هشتم این نیاز دانش‌آموزان رو تأمین میکنه و می‌تونن توی هر مکان و موقعیتی مطالعه کنن.

سوالات متداول
  • دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم چه کمکی به دانش‌آموزان می‌کنه؟

    دانش‌آموزان این امکان رو پیدا می‌کنن تا توی هر مکان و موقعیتی بتونن درس بخونن.

  • هزینه‌ دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم چقدره؟

    دانلود PDF این کتاب‌ها رایگان بوده و دانش‌آموزان از بابت دانلود این موارد هزینه‌ای رو پرداخت نمی‌کنن.

  • پیش‌خوانی کتاب‌های پایه هشتم چه کمکی به دانش‌آموزان میکنه؟

    دانش‌آموزان با پیش‌خوانی کتاب‌های درسی با تسلط بیشتری وارد پایه‌ی تحصیلی هشتم شده و یادگیری مطالب براشون راحت‌تر میشه.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *