بلاگ فاب

آموزش ادبیات فارسی یازدهم

آموزش ادبیات فارسی یازدهم

فهرست عناوین

دوره آموزشی ادبیات فارسی یازدهم

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش ادبیات فارسی یازدهم است که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزش این درس و یا سایر دروس این پایه مثل زبان، دین و زندگی، ریاضیات، فیزیک، شیمی، منطق، فلسفه و عربی عمومی یازدهم، می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

از وقتی که درس خوندن رو شروع کردین تا همین حالا که پایه یازدهم هستین، درس ادبیات دوست و همراه شما بوده؛ چه در زندگی عادی چه در مسیر تحصیلی! سال بعد هم که وارد پایه دوازدهم میشین، به سبک دیگه‌ای ادبیات رو مطالعه می‌کنین تا در کنکور بدرخشین.

خلاصه کلام این که باید زیر و بم ادبیات رو یاد بگیرین! زمان محدود کلاس‌های مدرسه ممکنه تمام نکات مورد نیازتون رو در اختیار شما قرار ندن. از طرفی مطالعه برخی از مباحث ادبیات فارسی یازدهم بدون وجود راهنمایی‌هایی یک معلم حرفه‌ای سخته. راه حل چیه؟

پس از کلی هم‌اندیشی به این نتیجه رسیدیم که باید فرصت آموزش برابر رو برای همه دانش‌آموزان ایجاد کنیم و در نهایت به فاب رسیدیم. شاید الان با خودتون بگین “یک کلاس آنلاین جدید” یا “این هم مثل بقیه است” اما با مطالعه ویژگی‌های فاب متوجه می‌شین که ما واقعا فرق می‌کنیم.

همین حالا بخون!  آموزش جغرافیا یازدهم انسانی

چرا ادبیات فارسی یازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

هر ویژگی‌ای که از بهترین کلاس‌های آنلاین آموزشی در ذهن دارین رو می‌تونین در دوره ادبیات فارسی یازدهم فاب پیدا کنین. اما دو ویژگی فاب هیچ نظیر و رقیبی نداره؛ فاب بهترین منابع آموزشی رو با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میده و با استفاده از تکنولوژی AR موبایل خود رو به یک کتابخانه و مدرسه سیار تبدیل می‌کنین.

آسان و ارزان درس بخونین

همه ما می‌دونیم که هزینه کلاس‌های کنکور سرسام آوره. این موضوع مهم‌ترین دلیلیه که دانش‌آموزان مستعد از منابع آموزشی ویژه استفاده نمی‌کنن.

اما به لطف وجود فاب، فرصت آموزش برابر رو برای همه دانش‌آموزان در هر همه جای کشور ایجاد کردیم. تنها به اندازه 10 هزار تومان تا موفقیت فاصله دارین! چطوری؟

با نصب اپلیکیشن فاب و پرداخت ماهانه 10 هزار تومان، به هر فیلم آموزشی از جمله ادبیات فارسی یازدهم دسترسی پیدا کرده و هر چند بار که لازمه می‌تونن ویدئوهای آموزشی مورد نظر خودتون رو مشاهده کنین.

از تکنولوژی AR چی میدونین؟

هر روز که از خواب بیدار میشیم، خبر یک اختراع جدید و شوکه‌کننده رو می‌شنویم که شرایط زندگی رو برای ما راحت‌تر می کنه؛ این قدرت تکنولوژیه! برای اینکه در جهان تکنولوژی موفق بشیم، باید هم‌راستا با پیشرفت‌های اون حرکت کنیم.

تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده یکی از همین فناوری‌هاییه که شما رو شگفت‌زده می‌کنه. نکته جالب‌تر اینکه ما برای مطالعه ادبیات یازدهم از اون استفاده می‌کنیم!

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده اصلا سخت نیست. برای شروع یادگیری کافیه موبایل خودتون رو بردارین و با قرار دادن کتاب درسی یا صفحه مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همان لحظه صدها ویدئو آموزشی رو دریافت کنین.

تکنولوژی AR

چطور از خدمات آموزش ادبیات فارسی یازدهم فاب استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کرده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خودتون، از خدمات بی‌نظیر فاب استفاده کنین.

فاب برای دانش‌آموزان رشته انسانی، راهکارهای خوبی برای برنامه‌ریزی درسی در پایه یازدهم معرفی کرده که شما دانش‌آموزان می‌تونین از این راهکارها برای موفقیت در مسیری که در پیش گرفتین استفاده کنین.

همچنین اگه دانش‌آموز رشته تجربی هستین، نگران نباشین! فاب شما رو فراموش نکرده. دانش‌آموزان رشته تجربی هم می‌تونن برای یادگیری برنامه‌‌ریزی درسی یازدهم رشته تجربی که مختص به خودشون باشه، به مقاله مربوط به این موضوع مراجعه کنن.

همینطور شما می‌تونین برای مشاهده برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی مقاله مربوط رو مطالعه کنین. اگه هر سوالی هم در این مورد یا در مورد خدمات فاب داشتین می‌تونین توی بخش نظرات فاب از ما بپرسین. ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودین. به امید روزهای درخشان شما. 🎯📚🙏🏻

سوالات متداول
  • چطوری اپلیکیشن فاب رو دریافت کنیم؟

    با ورود به سایت فاب و از طریق لینک‌های مربوطه در پایین صفحه، می‌تونین پلیکیشن فاب رو برای اندروید، IOS و دسکتاپ دریافت کنین.

  • دوره آموزشی ادبیات فارسی یازدهم فاب نسبت به سایر رقبای خودش چه مزیتی داره؟

    هزینه ثبت‌نام بسیار مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فابه.

  • هزینه ثبت‌نام در دوره‌ آموزشی فارسی یازدهم فاب چه قدره؟

    شما می‌تونین فقط با پرداخت 10 هزار تومان در ماه، به همه سوالات و فیلم‌های آموزشی این درس دسترسی پیدا کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *