بلاگ فاب

آموزش عربی عمومی یازدهم

آموزش عربی عمومی یازدهم

فهرست عناوین

آموزش عربی عمومی یازدهم فاب یکی از بهترین دوره‌های آموزشی است که می‌تونین از اون استفاده کنین. ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس این کتاب درسیه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزش این درس می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

کتاب عربی عمومی یازدهم، کتابی مشترک میان رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربیه. دوره آموزشی عربی عمومی یازدهم رو با دانلود و نصب اپلیکیشن فاب، می‌تونین به راحتی تهیه کنین. توی این مقاله سعی کردیم تا با نگاهی اجمالی کتاب عربی عمومی یازدهم رو بررسی کنیم. اگه می‌خواین با این کتاب آموزشی عمومی بیشتر آشنا بشین، این مقاله رو تا انتها بخونین.

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی

ساختار کلی عربی عمومی یازدهم

کتاب عربی عمومی یازدهم، کتابی متشکل از هفت درس است. این کتاب شامل ترجمه عربی و نیز صرف و نحو عربی است. در هر درس متنی به زبان عربی آمده و بخش محدودی از قواعد عربی تدریس شده است. کتاب عربی یازدهم حدودا ۱۰۰ صفحه داره.

در پایان هر درس، بخشی با عنوان حوار قرار داره. حوار به معنای مکالمه است که در هر درس موضوع متفاوتی داره. این بخش به منظور آشنایی دانش‌آموز با مکالمه به زبان عربی فصیح آمده است.

ساختار کلی عربی عمومی یازدهم

فهرست محتوایی عربی عمومی یازدهم

  • الدرس الاول
    من آیات الاخلاق+ اسم التفضیل و اسم المکان+ حوار فی سوق مشهد
  • الدرس الثانی
    فی محضر المعلم+ اسلوب الشرط و ادواته
  • الدرس الثالث
    عجائب الاشجار+المعرفة و النکرة+حوار فی الملعب الریاضی
  • الدرس الرابع
    اداب الکلام+الجملة بعدالنکرة
  • الدرس الخامس
    الکذب مفتاح لکل شر+ترجمة الفعل المضارع(۱)+حوار فی الصیدلیة
  • الدرس السادس
    انه ماری شیمل+ترجمة الفعل المضارع(۲)
  • الدرس السابع
    تاثیر اللغة الفارسیة علی اللغة العربیة+معانی الافعال الناقصة+حوار مع الطبیب

روش مطالعه عربی عمومی یازدهم

مثل هر زبان دیگه، درس عربی هم شامل دو بخش ترجمه و دستور زبانه. قواعد عربی که شامل صرف و نحو است توی کتب عمومی به صورت خیلی محدود آموزش داده میشه. برای یادگیری قواعد عربی نیاز به حل تمرین و به کار بردن آموخته‌ها در تحلیل جملات عربی دارین.

اگه دانش‌آموز ترجمه لغات و جملات رو به خوبی یاد بگیره، در صرف و نحو هم تا حدود زیادی پیشرفت می‌کنه. با تهیه دوره آموزش عربی عمومی یازدهم، این درس رو به خوبی یاد می‌گیرین. کافیه که اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

روش مطالعه عربی عمومی یازدهم

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی یازدهم تجربی

نکاتی درباره عربی عمومی یازدهم

  1. توی کتاب پیشنهاد شده تا هر درس توی سه جلسه تدریس بشه.
  2. صرف افعال و تشخیص نوع باب و صیغه افعال هدف این کتاب نیست. اگه دانش‌آموز فعل رو توی حالت سوم شخص حفظ کنه، برای شناخت فعل و ترجمه اون مشکلی نخواهد داشت.
  3. توی کتاب عربی یازدهم، آموخته‌های پیشین دانش‌ آموزان از زبان عربی تکرار شده است تا به مرور ملکه ذهن اون‌ها بشه.

یادگیری آسان عربی با دوره آموزش عربی عمومی یازدهم

بیشتر دانش‌آموزان به ویژه دانش‌‌آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی با درس عربی میانه خوبی ندارن. حال آنکه عربی زبان دین ما و زبان خیلی از کشورهای اطرافمان است. بنابراین حتما توی بزنگاه‌هایی از زندگی به دردمان خواهد خورد.

برای یادگیری عربی عمومی یازدهم و یا هر درس دیگه‌ای در این پایه که به آموزش بیشتری در اون درس نیاز دارین مثل زبان، ریاضی، ادبیات فارسی و دین و زندگی یازدهم، کافیه اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین تا به خدمات دوره آموزشی این درس دسترسی پیدا کنین. اگه سوال یا ابهامی در مورد نحوه مطالعه و برنامه‌ریزی این درس داشتین می‌تونین توی قسمت نظرات با ما در میون بذارین.

فاب برای دانش‌آموزان رشته انسانی، راهکارهای خوبی برای برنامه‌ریزی درسی در پایه یازدهم معرفی کرده که شما دانش‌آموزان می‌تونین از این راهکارها برای موفقیت در مسیری که در پیش گرفتین استفاده کنین.

همچنین اگه دانش‌آموز رشته تجربی هستین، نگران نباشین! فاب شما رو فراموش نکرده. دانش‌آموزان رشته تجربی هم می‌تونن برای یادگیری برنامه‌‌ریزی درسی یازدهم رشته تجربی که مختص به خودشون باشه، به مقاله مربوط به این موضوع مراجعه کنن.

همینطور شما می‌تونین برای مشاهده برنامه‌ریزی درسی یازدهم ریاضی مقاله مربوط رو مطالعه کنین. اگه هر سوالی هم در این مورد داشتین می‌تونین توی بخش نظرات فاب از ما بپرسین. ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودین. به امید روزهای درخشان شما. 🎯📚🙏🏻

سوالات متداول
  • کتاب عربی عمومی یازدهم برای کدام رشته‌ها طراحی شده؟

    کتاب عربی عمومی یازدهم کتاب مشترک رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربیه.

  • عربی یازدهم چند درس داره؟

    عربی یازدهم شامل هفت درس است و حدودا ۱۰۰ صفحه داره.

  • محتوای آموزشی کتاب عربی عمومی یازدهم چیست؟

    این کتاب ترکیبی از ترجمه متن، صرف و نحو عربی و مکالمه عربیه.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش عربی عمومی یازدهم»

    1. در واقع عربی زبان و درس شیرین و راحتیه که فقط راهکارهای خاصی رو باید برای مطالعه این درس در نظر بگیری. اول میتونی از مطالعه لغات شروع کنی. چون از همه مهمتر هستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *