بلاگ فاب

آموزش عربی دوازدهم انسانی

آموزش عربی دوازدهم انسانی

فهرست عناوین

دوره آموزشی عربی دوازدهم انسانی

ویدئوی زیر نمونه تدریس و آموزش عربی دوازدهم انسانیه که توسط اپلیکیشن فاب ارائه شده.

آموزش عربی دوازدهم انسانی درس مهمی برای دانش‌آموزان رشته انسانی مخصوصا توی این پایه‌ست. عربی دوازدهم یکی از درس‌های تخصصی رشته انسانیه که مباحث بیشتر و مهم‌تر و سخت‌تری نسبت به پایه‌های قبلی داره و شما باید خوب یادشون بگیرین. این موضوع هم برای موفقیت در امتحانات نهایی مهمه و هم کسب تراز و رتبه بالا در کنکور.

پس به این درس مهم در برنامه‌ریزی درسی دوازدهم انسانی نگاه ویژه‌تری داشته باشین.

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی دوازدهم انسانی

چطوری عربی دوازدهم انسانی رو بخونیم؟

درس عربی، پیچیدگی‌های خاص خودش رو داره و چون یک زبان دیگه‌ست اینکه یادگیریش براتون سخت باشه خیلی طبیعیه. اما شما این درس رو از پایه هفتم تحصیلی بین درس‌هاتون داشتین و اگه خوب مباحثش رو خونده باشین الان دیگه خیلی راحت مباحث این درس رو یاد می‌گیرین.

خیلی از دانش‌آموزان هستن که یادگیری درس عربی توی کلاس درس براشون سخته و حتما باید از روش‌های دیگه برای تثبیت مطالب آموزش داده شده در ذهنشون استفاده کنن. خیلی از شماها ممکنه از کلاس‌های خصوصی و فوق برنامه کمک بگیرین و یا کتاب‌های کمک آموزشی مختلف.

ممکنه برای این کار کلی هزینه کنین؛ بعضی‌هاتون شاید از این هزینه کردن‌ها نتیجه گرفته باشین و خیلی‌هاتونم نه. اما ما می‌خوایم یک راه بهتر بهتون پیشنهاد کنیم. 👇🏻👇🏻👇🏻

اپلیکیشن فاب، راحت و ارزون

اپلیکیشن فاب، یک اپلیکیشن ساده‌ست که خیلی راحت می‌تونین از صفحه اصلی فاب دانلودش کنین. توی این اپ واسه همه پایه‌های تحصیلی و همه درس‌ها دوره آموزشی وجود داره. این دوره‌ها دقیقا مثل کلاس درس هستن و برای هر کتاب درسی یک دوره تدریس ویدئویی وجود داره. حالا چطوری باید بهشون دسترسی پیدا کنین؟

اپلیکیشن فاب، راحت و ارزون

وقتی اپلیکیشن رو دانلود کردین، شماره تلفنتون رو وارد باکس می‌کنین و به این شکل ثبت‌نام میشین. شاید باورتون نشه ولی هزینه هر درس توی فاب ماهانه فقط 10 هزار تومانه! با پرداخت این 10 هزار تومان می‌تونین برای مدت یک ماه اشتراک درسی که می‌خواین رو تهیه کنین.

با این کار دیگه نه به کلاس‌های خصوصی نیاز دارین و نه به تهیه کتاب‌های کمک درسی مختلف.

فهرست مطالب کتاب آموزش عربی دوازدهم انسانی

فهرست سرفصل‌های کتاب عربی دوازدهم انسانی به ترتیب زیره:

  • اَلدَّرْسُ الَْاوَّلُ: مِنْ الاَشعارِ المَنسوبه اِلی الاِمامِ عَلی، مَعانِی الحُروفِ المُشَبَّهَهِ بِالفِعلِ وَ لا النّافیَهِ لِلجِنس
  • اَلدَّرْسُ الثّاني: الوَجهُ النافِعُ وَ الوَجهُ المُضِر، اَلحال
  • اَلدَّرْسُ الثّالِث: ثَلاثُ قِصَصِ قَصیرَه، اَلاِستِثناءُ وَ اُسلوبُ الحَصرِ
  • اَلدَّرْسُ الرّابِع: نِظامُ الطَبیعَهِ، اَلمَفعولُ المَطلَق
  • اَلدَّرْسُ الْخامِس: یا الهی، اُسلوبُ نِداء
  • اَلمُْعْجَمُ

مزایای اپلیکیشن فاب برای آموزش عربی دوازدهم انسانی

یکی از مزیت‌هایی که این اپلیکیشن داره اینه که شما می‌تونین هر موقع از شبانه‌روز و از هر مکانی به سریع‌ترین شکل ممکن به محتوای ویدئویی دسترسی داشته باشین. توی هر شرایطی که باشین و حتی اگه کتاب و جزوه با خودتون نداشته باشین، خیلی راحت می‌تونین درس بخونین و مباحث درسی رو مرور کنین.

فاب بهترین معلمه که همیشه و همه جا همراه شماست.

مزایای اپلیکیشن فاب برای آموزش عربی دوازدهم انسانی

یکی دیگه از مزایای فاب اینه که خیلی از شما دانش‌آموزان ممکنه توی مناطقی مشغول به درس خوندن باشین که از اساتید و معلم‌های باتجربه و خوب بی‌بهره باشه.

متاسفانه توی خیلی از مناطق ایران این مشکل وجود داره و فاب با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به ارائه خدمات آموزشی ارزان با دسترسی راحت کرده. فاب با شعار فرصت آموزش برابر هم در حوزه آموزشی و هم در حوزه مهارتی، خدمات خود را گسترش داده.

مورد سوم از مزیت‌های فاب اینه که شما هر چند بار که بخواین می‌تونین ویدئوهای تدریس رو ببینین و هیچ محدودیتی در این باره برای شما وجود نداره.

در صورتی که اگه بخواین کلاس‌های خصوصی ثبت‌نام کنین، فقط یک بار اون جلسه برگزار میشه و اگه بعدها شما در مبحثی مشکل داشته باشین دوباره باید برای ثبت‌نام در کلاس درس هزینه پرداخت کنین و نمی‌تونین هر موقع که خواستین از معلم بخواین درس رو براتون توضیح بده.

همین حالا بخون!  آموزش جغرافیا دوازدهم انسانی

سخن پایانی در مورد آموزش عربی دوازدهم انسانی

دوره آموزشی عربی دوازدهم انسانی در فاب با رعایت همه چارچوب‌های آموزشی استاندارد منطبق با کتاب درسی، به آموزش و تدریس متن‌های کتاب، قواعد و دستور زبان عربی، نحوه استفاده از قواعد زبانی در حل تمرینات، نمونه سوالات و مثال‌ها پرداخته.

با استفاده از این دوره آموزشی می‌تونین همه مفاهیم این درس مهم رو عمقی یاد بگیرین و تست‌های این درس رو در کنکور سراسری به درستی پاسخ بدین. در آخر هم اگه سوال یا ابهامی داشتین که نتونستین جوابش رو توی این مقاله یا مقالات دیگه فاب پیدا کنین، می‌تونین در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشین. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودین.

همچنین بخوانید: آموزش جامعه‌شناسی دوازدهم انسانی

سوالات متداول
  • اپلیکیشن فاب رو از کجا دانلود کنم؟

    اپلیکیشن فاب رو می‌تونین از صفحه اصلی فاب دانلود کنین و یا اینکه شماره تلفنتون رو وارد باکس شماره سایت کنین تا لینک دانلود رو براتون ارسال کنیم.

  • آیا فاب می‌تونه در یادگیری مباحث این درس به من کمکی بکنه؟

    بله، فاب با ارائه دوره‌های تدریس ویدئویی فرصت آموزش برابر، راحت و ارزون رو برای همه دانش‌آموزان فراهم کرده.

  • دوره‌های آموزشی فاب به چه صورت هستن؟

    این دوره‌ها به صورت تدریس ویدئویی هستن که شما از هر جا و هر زمان و هر چند بار که بخواین می‌تونین بهشون دسترسی داشته باشین.

  • هزینه دوره‌ها آموزشی فاب برای عربی دوازدهم انسانی چقدره؟

    هزینه دوره‌های تدریس برای هر درس ماهانه فقط 10 هزار تومان است.

  • چطوری باید عربی دوازدهم انسانی رو بخونم؟

    راهکارهای مختلفی برای مطالعه این درس مهم وجود داره و این بستگی به سطح درسی دانش‌آموز داره.

  • سرفصل‌های عربی دوازدهم انسانی کدومه؟

    • اَلدَّرْسُ الَْاوَّلُ: مِنْ الاَشعارِ المَنسوبه اِلی الاِمامِ عَلی، مَعانِی الحُروفِ المُشَبَّهَهِ بِالفِعلِ وَ لا النّافیَهِ لِلجِنس
    • اَلدَّرْسُ الثّاني: الوَجهُ النافِعُ وَ الوَجهُ المُضِر، اَلحال
    • اَلدَّرْسُ الثّالِث: ثَلاثُ قِصَصِ قَصیرَه، اَلاِستِثناءُ وَ اُسلوبُ الحَصرِ
    • اَلدَّرْسُ الرّابِع: نِظامُ الطَبیعَهِ، اَلمَفعولُ المَطلَق
    • اَلدَّرْسُ الْخامِس: یا الهی، اُسلوبُ نِداء
    • اَلمُْعْجَمُ
شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *