بلاگ فاب

آموزش زبان انگلیسی هفتم

آموزش زبان انگلیسی هفتم

فهرست عناوین

زبان انگلیسی درس مهمیه که شما حتی اگه دوران تحصیلتون رو نیز تموم کنین در دنیای واقعی لازمه به اون مسلط باشین. این یک زبان جهانی و بین المللیه و با تاکید روی این موضوع، گروه آموزشی فاب دوره آموزشی این زبان رو در تمام پایه‌ها به صورت ویدئوهای آموزشی ارائه کرده. ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش زبان انگلیسی هفتمه.

با ورود به پایه هفتم شما با دروس جدیدی در این پایه مواجه میشین. یکی از این دروس، زبان انگلیسی هفتمه. بنابراین گذروندن دوره آموزش زبان انگلیسی هفتم به صورت صحیح در پیشرفت شما تاثیر بسزایی داره. چون که زبان انگلیسی یک زبان بین المللیه و شما برای مهاجرت، رفتن به دانشگاه در خارج از کشور و همچنین ارتباط با سایر افراد جهان به اون نیاز خواهید داشت.

برای تدریس زبان انگلیسی هفتم اپلیکیشن‌های متعددی ارائه شدن. یکی از این برنامه‌ها اپلیکیشن آموزشی فاب هست که مجموعه جامعی از دروس تمامی پایه‌ها رو در بر داره.

مباحث آموزش زبان انگلیسی هفتم

مباحث دوره آموزش زبان انگلیسی هفتم

  • آشنایی با لغات ساده پرکاربرد
  • آموزش حروف الفبا و اعداد
  • اسامی رنگ‌ها در انگلیسی
  • مکالمات مربوط به احوالپرسی
  • نحوه معرفی کردن دیگران
  • روزهای هفته و ماه‌‌های میلادی
  • معرفی کردن اعضای خانواده و خصوصیات اون‌ها
  • توضیح دادن ویژگی‌های ظاهری
  • معرفی بخش‌های مختلف خانه
  • نشانی منزل و مکان‌های دیگه
  • غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه

سرفصل‌های آموزش زبان انگلیسی هفتم

سرفصل‌های اموزش زبان انگلیسی پایه هفتم

درس اول: Introduction

توی این درس حروف الفبای زبان انگلیسی و تلفظ اون‌ها و همینطور اعداد از صفر تا 10 آموزش داده میشه. همچنین ضمایر و افعالto be، اصطلاحات مربوط به احوالپرسی، حروف صدادار و بی صدا و حروف به صورت بزرگ و کوچک و تعداد اون‌ها که 26 تا حرف هست هم در این درس از زبان انگلیسی هفتم آموزش داده میشه.

درس دوم: Letters and sounds

توی درس دوم نحوه پرسش نام دیگران و شیوه پاسخگویی به اینگونه پرسش‌ها و همچنین لغاتی که در این حوزه مهم هستن آموزش داده میشه. این برای افرادی که تا به حال هیچ مطالعه‌ای درباره زبان انگلیسی نداشتن و برای اولین باره که در این پایه با درس زبان روبرو می‌شن از اهمیت زیادی برخورداره. توی این درس از دانش‌آموز خواسته میشه تا نام خودش و نام همکلاسی‌هاش رو حرف به حرف هجی کنه.

درس سوم: Welcome and birthday

در این مبحث از آموزش زبان انگلیسی هفتم با کلمات مربوط به تولد آشنا میشین و اعداد 1 تا 30 نیز در این درس آموزش داده میشه.

همین حالا بخون!  آموزش عربی هفتم

درس چهارم: family and job

این درس در دوره آموزشی زبان انگلیسی هفتم شما رو با مفهوم خانواده و کلماتی که به این حوزه مربوطه، مشاغل و نحوه پرسیدن اطلاعات شخصی مانند سن از افراد و شیوه پاسخگویی اون‌ها به این سوالات آشنا می‌کنه.

درس پنجم: characteristics

توی این بخش صفات و نحوه جمله‌سازی و پرسش و پاسخ به اون‌ها آموزش داده میشه.

درس ششم: question words

در درس ششم زبان انگلیسی هفتم کلمه‌های پرسشی مثل what و when تدریس میشه. همچنین طرز پاسخ دادن به جملاتی که با این کلمات پرسشی می‌شن نیز توی این مبحث مورد بررسی قرار می‌گیره.

درس هفتم: Address

در این مبحث از آموزش زبان انگلیسی هفتم آدرس دادن و پاسخ دادن به سوالی که در مورد آدرس پرسیده میشه موضوع بحثه.

درس هشتم: food

این درس در زبان انگلیسی هفتم در مورد غذاست و برای افراد علاقه‌مند به حوزه آشپزی و غذا، جذابیت خاصی داره. در این درس کلمات پرسشی، نحوه پاسخ دادن به سوالات و کلمات مربوط به این حوزه بررسی میشه.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی هفتم

فکر کنین که به یک کشور دیگه سفر کردین یا قصد مهاجرت دارین. توی خیابون کم شدین و از یک نفر آدرس می‌پرسین. خب طبیعتا باید زبان انگلیسی بدونین که آدرس درست رو متوجه بشین و یا از روی تابلوهای راهنما ببینین. این فقط یک مورد کوچیک از اهمیت و ضرورت یادگیری زبانه.

زبان انگلیسی توی پایه هفتم به شما انواع غذاها و خوراکیا رو یاد میده. این قسمت برای اون دسته از افرادی که به آشپزی و کافه و رستوران رفتن علاقه دارن خیلی جذابه. همینطور توی این کتاب با مفهوم خانواده و صحبت‌ها و مکالمات روزانه با افراد خانواده و مردم، انواع صفات، کلمات پرسشی، اعداد 1 تا 30 و کلمات مربوط به تولد آشنا میشین.

پس همونطور که می‌بینین یادگیری زبان انگلیسی مزایای زیادی داره و مهم‌تر از همه اینکه ضرورت خیلی زیادی داره.

همین حالا بخون!  آموزش علوم تجربی هفتم

جمع‌بندی آموزش زبان انگلیسی هفتم

یادگیری زبان هیچ وقت دیر نیست و شما هر موقع که برای فراگیری اون اقدام کنین امتیازهای مثبتی برای شما به همراه داره. گذروندن آموزش زبان انگلیسی هفتم  و داشتن برنامه‌ریزی درسی هفتم در این درس بخشی از روند آموزش شماست که به شما کمک می‌کنه در فرایند یادگیری موفق عمل کنین. چرا که در آینده نه چندان دور اگه شما به زبان انگلیسی مسلط نباشین، بی سواد محسوب میشین.

پس شاید بهترین زمان برای یادگیری عمیق زبان، همین پایه باشه که موجب میشه در سال‌های آینده پایه قوی‌تری داشته باشین. برای دسترسی به محتواهای آموزش ویدئویی این درس در فاب به صفحه اصلی گروه آموزشی فاب مراجعه کرده و اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنین.

همچنین برای ارتباط بیشتر، می‌تونین پیشنهادات و سوالات خودتون رو در قسمت نظرات با ما در میون بذارین.

همچنین بخوانید: آموزش ریاضی هفتم

سوالات متداول
  • اهداف دوره آموزشی زبان انگلیسی هفتم چیه؟

    هدف، یادگیری قواعد، گسترش دایره لغات و جمله سازی و بهبود توانایی مکالمه‌ست.

  • مباحث زبان انگلیسی هفتم شامل چه مواردیه؟

    در این مقاله به طور کامل در مورد سرفصل‌ها و مباحث توضیح داده شده.

  • آیا در زبان انگلیسی هفتم مکالمه هم آموزش داده می‌شه؟

    بله اول و آخر هر درس قسمتی تحت عنوان مکالمه وجود داره.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *