بلاگ فاب

آموزش علوم تجربی هفتم

آموزش علوم تجربی هفتم

فهرست عناوین

دوره آموزشی علوم تجربی هفتم

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش علوم تجربی هفتمه که مباحث مهمی رو پوشش میده. این فیلم‌های آموزشی توسط گروه آموزشی فاب ارائه شده؛ شما می‌تونین برای دسترسی به ویدیوهای بیشتر اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

حال که از سد پایه ششم گذشتین و وارد مقطع متوسطه اول شدین، باید بدونین که درس علوم تجربی پایه هفتم اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان داره. دانش مقطع دبستان به شما کمک می کنه تا مفاهیم نسبتا سخت این درس رو به خوبی درک کنین. با این حال تعداد زیادی از دانش‌آموزان همچنان از علوم تجربی واهمه دارن و نمرات خوبی کسب نمی کنن. اینجاست که باید به فکر دوره آموزش علوم تجربی هفتم باشین.

دوره آموزش علوم تجربی فاب همیشه همراه شماست. کافیه موبایل خودتون رو بردارین و با ورود به اپلیکیشن فاب، به هر نوع ویدیو آموزشی و نمونه سوال امتحانی دسترسی پیدا کنین. با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه‌ریزی درسی هفتم، اکثر دانش‌آموزان با استفاده از اپلیکیشن فاب می‌تونن لذت یادگیری به سبک جدید رو تجربه کنن.

همین حالا بخون!  آموزش ادبیات فارسی هفتم

آشنایی با دوره آموزش علوم تجربی هفتم

کتاب علوم هفتم از 15 فصل تشکیل شده که هر یک از اون‌ها به مباحث مختلفی از شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی می‌پردازن. این مباحث برای دانش‌آموزان پایه هفتم که به تازگی تغییر مقطع رو تجربه کردن ممکنه سخت باشه. پیشنهاد ما به شما دوره آموزش علوم هفتم فابه.

آشنایی با دوره آموزش علوم تجربی هفتم

این دوره با بیش از چند صد ساعت ویدیوی آموزشی و نمونه سوالات تشریحی و تستی، شما رو از سایر منابع آموزشی بی‌نیاز می‌کنه؛ البته، تمام خدمات فاب تنها مربوط به ویدیوهای آموزشی نیست. با پرداخت کمترین هزینه شما می‌تونین علاوه بر امکانات آموزشی از خدمات و ویدیوهای مشاوره تحصیلی فاب نیز بهره‌مند بشین.

آموزش علوم تجربی هفتم؛ آسان و ارزان!

یکی از ویژگی هایی که اپلیکیشن فاب رو از سایر منابع آموزشی متمایز می کنه، هزینه بسیار مناسب نسبت به خدماتیه که ارائه میده. شما تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان برای هر درس می‌تونین به ویدیوی آموزشی و نمونه سوال علوم تجربی هفتم دسترسی پیدا کنین.

ما به شعار خود یعنی فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزان عمل کردیم. تفاوتی نمی‌کنه که در کجای ایران زندگی می‌کنین؛ کافیه اپلیکیشن فاب رو از سایت دریافت کنین تا یک مدرسه بیست و چهار ساعته و مجهز داشته باشین.

همین حالا بخون!  آموزش عربی هفتم

از تکنولوژی واقعیت افزوده چی می‌دونین؟

 دنیایی که در اون زندگی می‌کنیم، دنیای تکنولوژیه و برای موفقیت در اون باید همگام با فناوری‌های نوین حرکت کنیم. فاب هم با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده گام جدیدی در صنعت آموزش برداشته تا دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری با جهان تکنولوژی بیشتر آشنا بشن.

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده اصلا سخت نیست. برای شروع یادگیری کافیه موبایل خودتون رو بردارین و با قرار دادن کتاب درسی یا صفحه مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همان لحظه صدها ویدئو آموزشی رو دریافت کنین.

چطور از خدمات آموزشی علوم هفتم فاب استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، می‌تونین اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کنین و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خودتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین.

همچنین بخوانید: آموزش علوم اجتماعی هفتم

سوالات متداول
  • علوم تجربی هفتم از چند فصل تشکیل شده؟

    کتاب علوم تجربی هفتم از 5 بخش تشکیل شده که نهایتا 15 فصل رو شامل میشه.

  • چطوری اپلیکیشن فاب رو دریافت کنیم؟

    با ورود به سایت فاب و از طریق لینک‌های مربوطه در پایین صفحه، اپلیکیشن فاب رو برای اندروید، IOS و دسکتاپ دریافت کنین.

  • هزینه ثبت‌نام در دوره آموزشی علوم تجربی هفتم فاب چه قدره؟

    شما می‌تونین فقط با پرداخت 10 هزار تومان ماهانه به همه فیلم‌های آموزشی این درس دسترسی پیدا کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *