بلاگ فاب

آموزش ریاضی یازدهم تجربی

آموزش ریاضی یازدهم تجربی

فهرست عناوین

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش ریاضی یازدهم تجربیه که توسط اپلیکیشن آموزشی فاب ارائه شده. برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزش این درس می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

آموزش آسون ریاضی برای خیلی از دانش‌آموزان به یک افسانه تبدیل شده. فرقی نداره که در چه پایه‌ای تحصیل می‌کنین، همه دانش‌آموزان از اول تا دوازدهم با این درس دست و پنجه نرم می‌کنن. به هر حال برای رسیدن به جایگاه‌های برتر باید از ریاضیات به بهترین شکل ممکن عبور کنیم. دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی فاب در این مسیر به ما کمک می‌کنه.

آموزش ریاضی یازدهم تجربی زمانی کامل صورت می‌گیره که دانش‌آموزان به ریاضی به عنوان موضوعی جذاب و مفرح نگاه کنن. فشار بالای دبیران، حل تعداد زیادی از سوالات چهارگزینه‌ای و حفظ کردن مفاهیم از مهم‌ترین موانع یادگیری ریاضی هستن.

همه این موارد باعث شده تا ریاضی از یک درس شیرین به سخت‌ترین و خسته‌کننده‌ترین درس دانش‌آموزان تبدیل بشه. دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی فاب با هدف یادگیری آسون و سریع ریاضیات در کنار شماست تا علاوه بر حل سوالات ریاضی و یادگیری صفر تا صد و همینطور برنامه‌ریزی درسی یازدهم تجربی برای این درس، از اون بیشترین لذت رو ببرین.

همین حالا بخون!  برنامه‌ریزی درسی یازدهم تجربی

سرفصل‌های ریاضی یازدهم تجربی

ریاضی یازدهم تجربی هفت فصل مهم هندسه تحلیلی و جبر، هندسه، تابع، مثلثات، توابع نمایی و لگاریتمی، حد و پیوستگی و آمار و احتمال رو شامل میشه. یادگیری این مباحث برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی اهمیت زیادی داره.

کنکور دقیقا پیش روی اون‌هاست و از طرفی باید برای امتحانات نهایی آماده بشن. به علاوه مباحثی مثل تابع و مثلثات با سایر بخش‌ها در ارتباط هستن و یادگیری اون‌ها برای شمایی که به دنبال نمره بیست و درصد 100 هستین لازمه.

سرفصل‌های ریاضی یازدهم تجربی

 

اما زمان محدود کلاس‌های مدرسه فرصت یادگیری عمیق رو از دانش‌آموزان می‌گیرند. اینجاست که دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی فاب به کمک شما میاد تا در هر زمان و مکانی که خواستین، از کامل‌ترین نکات ریاضی یازدهم بهره‌مند بشین.

به لطف وجود اپلیکیشن فاب، فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزان با هر سطح علمی فراهم شده و از هر کجای ایران فقط با یک موبایل می‌تونین به بهترین منابع آموزشی دسترسی پیدا کنین.

چرا دوره آموزش ریاضی یازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

امروزه فناوری، تمامی مفاهیم زندگی از جمله آموزش رو دگرگون کرده. با وجود کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بازار آموزش آنلاین بیش از پیش داغه و هر روز افراد زیادی رو به سمت خودش جذب می‌کنه.

اما شیوه تکراری کلاس‌های مجازی باعث شده تا تعداد زیادی از دانش‌آموزان این کلاس‌ها رو خیلی جدی نگیرن. حتی برای خیلی افراد شرکت در کلاس‌های آنلاین کسل‌کننده‌ست.

چرا دوره آموزش ریاضی یازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

 

برای جذب افراد در یادگیری، باید نوآور بود و ایده‌های جدید معرفی کرد تا دانش‌آموزان نسبت به اونچه که یاد می‌گیرن هیجان‌زده بشن. دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی فاب هم حتما شما رو هیجان زده می‌کنه!

اپلیکیشن آموزشی فاب با کمترین هزینه، بیشترین خدمات تحصیلی و مشاوره‌ای رو در اختیار شما قرار میده. دو ویژگی در فاب به چشم می‌خوره که اون رو با سایر اپلیکیشن‌های آموزشی متمایز می‌کنه:

آموزش جذاب ریاضی با واقعیت افزوده

تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR، به دانش‌آموزان کمک می‌کنه تا مفاهیم علمی رو به صورت گرافیک بصری با کمک تلفن همراه مشاهده کنن. این در حقیقت یک تور علمی مجازی رو به وجود میاره. واقعیت افزوده سبک تدریس رو تغییر میده و تجربه‌ای سرگرم کننده برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کنه.

دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی فاب با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در تلاشه تا یادگیری رو به یک فرایند لذت‌بخش تبدیل کنه. کافیه جلد کتاب یا صفحه اول فصل آموزشی که دارای بارکد هست رو جلوی دوربین قرار بدین تا به صدها منبع آموزشی دسترسی پیدا کنین.

همین حالا بخون!  آموزش شیمی یازدهم

با فاب آسون و ارزون یاد بگیرین!

اولین چیزی که بعد از شنیدن کلاس‌های کنکور یا اپلیکیشن آموزشی به ذهن دانش‌آموزان می‌رسه، هزینه بالای ثبت‌نامه. شهریه کلاس‌های کنکور از مهم‌ترین عواملیه که دانش‌آموزان رو از شرکت در دوره‌های آموزشی منع می‌کنه.

فاب با شعار فرصت آموزشی برابر شرایطی رو به وجود آورده تا همه دانش‌آموزان فقط با پرداخت مبلغ ماهانه 10 هزار تومان، به هر فیلم آموزشی که خواستن دسترسی پیدا کنن. بله، تنها با 10 هزار تومان!

چطوری از دوره آموزش ریاضی یازدهم تجربی استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کرده و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراهتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین.

هر سوال یا ابهامی در مورد ریاضی یازدهم تجربی و یا درباره خدمات فاب داشتین می‌تونین توی بخش نظرات با ما در میون بذارین. ممنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودین.

همچنین بخوانید: آموزش زیست یازدهم

سوالات متداول
  • مهم‌ترین مباحث ریاضی یازدهم تجربی کدوم مباحث هستن؟

    مثلثات، تابع و حد و پیوستگی از مباحثی هستن که همه دانش‌آموزان یازدهم تجربی باید بلد باشن.

  • هزینه ثبت‌نام در دوره آموزشی ریاضی یازدهم تجربی چه قدره؟

    تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می‌تونین به دوره دلخواهتون دسترسی پیدا کنین.

  • اپلیکیشن فاب رو از کجا دانلود کنیم؟

    برای دانلود اپلیکیشن کافیه وارد سایت فاب شده و به طور مستقیم اپلیکیشن رو دانلود کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *