بلاگ فاب

آموزش زبان انگلیسی دوازدهم

آموزش زبان انگلیسی دوازدهم

فهرست عناوین

دوره آموزشی زبان انگلیسی دوازدهم

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش زبان انگلیسی دوازدهم عمومیه که می‌تونین با نصب اپلیکیشن فاب به تمام قسمت‌های اون دسترسی پیدا کنین. شما می‌تونین با کسب نمره و تراز خوب در این درس از رقبای خود پیشی بگیرین.

به عنوان یک دانش‌آموز کنکوری، شش سال از زمان خودتون رو صرف یادگیری زبان انگلیسی کردین. شما به راحتی می‌تونین انگلیسی صحبت کنین؟! تصور کنین به یک کشور خارجی سفر کردین و به دنبال مراکز خرید یا رستوران هستین.

چگونه آدرس می‌پرسین؟ اینجاست که باید به دانش شش ساله خودتون تکیه کنین؛ اما، متاسفانه خیلی از دانش‌آموزان در یادگیری زبان انگلیسی ضعف دارن. این موضوع برای کنکوری‌ها اهمیت بیشتری داره. به همین دلیل به دنبال دوره آموزش زبان انگلیسی دوازدهم هستن.

بهترین دوره آموزش زبان دوازدهم باید هم برای کنکور و هم برای تقویت عمومی زبان انگلیسی مناسب باشه؛ دقیقا مانند زبان انگلیسی دوازدهم فاب! با استفاده از اپلیکیشن آموزشی فاب در کنار یادگیری صفر تا صد نکات کتاب درسی، پیشرفت فوق‌العاده‌ای در زبان‌ انگلیسی احساس می‌کنین؛ اما، در ابتدا باید بلد باشین که زبان رو به صورت مفهومی مطالعه کنین. فاب با تکنیک‌های مطالعاتی همراه شماست.

همچنین بخوانید: آموزش عربی عمومی دوازدهم

تکنیک‌های آموزشی زبان انگلیسی دوازدهم

کتاب زبان انگلیسی پایه دوازدهم از سه فصل تشکیل شده و برای همه رشته‌ها مشترکه. در این سه بخش با جملات مجهول، قیدها، کلمات و متن‌هایی آشنا میشین که سهم نسبتا زیادی در سوالات کنکور دارن. اگه در یادگیری زبان پایه دوازدهم چالش دارین، حتما موارد زیر رو در نظر بگیرین:

  • هنگامی که انگلیسی یا هر زبان دیگه‌ای رو مطالعه می‌کنین، نباید کلمات رو به صورت فردی بخونین. بهترین کار اینه که معنی کلمات رو در جمله بررسی کنین و مترادف و متضادهای اون رو مشخص کنین.
  • به کتاب‌های درسی اکتفا نکنین. منبع آموزش گرامر در پایه دوازدهم کتاب درسیه؛ اما، گزینه کاملی محسوب نمیشه. استفاده از دوره آموزش زبان انگلیسی دوازدهم برای رسیدن به درصد 100 و تقویت انگلیسی برای شما الزامیه.
  • با دوستان و حتی خانواده انگلیسی صحبت کنین. هر جمله‌ای که می‌خونین یا می‌شنوین رو به زبان انگلیسی تبدیل کنین و درستی اون رو ارزیابی کنین. اشتباه‌‌‌تون رو یادداشت کنین و نکات مربوط به اون رو بخونین.
  • زبان انگلیسی بسیار فراره. در صورتی که مرور و مطالعه روزانه نداشته باشین، تمامی نکات رو سریعا فراموش می‌کنین.
  • مطالعه فعالانه داشته باشین و از دبیر سوال بپرسین. طبیعیه که همیشه به معلم و منابع آموزشی دسترسی نداشته باشین؛ اما، با فاب دیگر عذر و بهانه‌ای وجود نداره! دوره آموزش زبان دوازدهم فاب همیشه و در هر مکان همراه شماست.

تکنیک‌های آموزشی زبان انگلیسی

چرا اپلیکیشن فاب رو انتخاب کنیم؟

بین این همه نرم افزار آموزشی چرا دوره آموزش انگلیسی دوازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟ شباهت‌های زیادی میان فاب و سایر اپلیکیشن‌های آموزشی وجود داره؛ اما، تفاوتی هم به چشم می‌خورد که در حوزه آموزش بسیار منحصر به‌فرده و اون رو از باقی رقبا متمایز می‌کنه.

خیلی راحت از منزل خود، فقط با دسترسی به اینترنت می‌تونین صدها منبع آموزشی رو در اختیار داشته باشین و موبایل خودتون رو به یک مدرسه سیار و مجهز تبدیل کنین. تمامی آموزش‌های فاب توسط برترین اساتید کشور انجام شده که به خوبی با نیازهای دانش‌آموزان آشنا هستن. اپلیکیشن فاب، بهترین راه برای آسان و ارزان درس خوندنه؛ امتحان کنین!

همین حالا بخون!  آموزش عربی دوازدهم انسانی

فاب یعنی فرصت آموزش برابر!

خیلی از افراد به اجرای عدالت آموزشی در مدارس، کلاس‌های آنلاین و حتی کنکور اعتقادی ندارن. یکی از آن‌ها هزینه زیادیه که صرف آموزش می‌شه و خیلی از والدین توان پرداخت اون رو ندارن.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم با ایجاد فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزان، قدمی بزرگ در راستای آموزش عادلانه برداریم. دوره آموزش زبان دوازدهم یا هر دوره دیگه‌ای که به تدریس اون نیاز دارین رو فقط با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می‌تونین ثبت نام کنین.

آموزش زبان انگلیسی دوازدهم با AR

بعد از گذر از کلاس‌های حضوری در هر حال در دوره آموزش مجازی به سر می‌بریم. کلاس‌های آنلاین در ابتدا طرفداران زیادی داشتن؛ اما، حالا برای دانش‌آموزان خسته کننده‌ست. تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) دوره آموزش زبان انگلیسی دوازدهم رو لذت بخش می‌کنه. برای استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده کافیه جلد کتاب یا صفحه اول هر فصل که شامل بارکده رو جلوی دوربین موبایل بگیرین و به دنیای جذاب فاب وارد بشین.

چطور از دوره آموزش زبان انگلیسی دوازدهم استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، فقط به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کرده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین.

درس عمومی زبان در هر سه مقطع مشترک است. بنابراین باید عملکرد خوبی در برنامه‌ریزی درسی برای این درس داشته باشید. برای دیدن اصول و روش‌های برنامه‌ریزی درسی دوازدهم تجربی می‌تونین به مقاله مربوط مراجعه کنین. فاب تمام نکات و روش‌های مطالعه درس و تست‌زنی رو در سال آخر برای شما تشریح کرده.

همینطور فاب توی مقاله برنامه‌ریزی درسی دوازدهم ریاضی، نکاتی برای حل تمرین و مسئله و به خاطر سپاری راحت‌تر اون‌ها ارائه داده که می‌تونین ازش بهره ببرین. ضمنا اپلیکیشن فاب می‌تونه بهترین منبع برای دروس تخصصی و عمومی شما در رشته ریاضی باشه که با توجه به زمان کمی که در سال آخر در اختیار دارین، قطعا بهش احتیاج پیدا می‌کنین.

در آخر باید بگیم که نگران نباشین! فاب از دانش‌آموزان انسانی غافل نشده؛ اگه شما توی رشته انسانی در حال درس خوندن هستین، می‌تونین از نکات مشاوره‌ای که در مورد برنامه‌ریزی درسی دوازدهم انسانی توی مقاله مربوط گفتیم استفاده کنین.

اگه هر سوالی در مورد خدمات فاب دارین، می‌تونین توی بخش نظرات با ما به اشتراک بذارین.

سوالات متداول
  • چطوری زبان انگلیسی رو سریع یاد بگیریم؟

    استفاده از دوره‌های آموزشی زبان، مطالعه روزانه، صحبت با دوستان و خانواده و گوش دادن به مکالمات انگلیسی سطح زبان شما رو سریعا ارتقا میده.

  • آیا دوره آموزشی زبان دوازدهم فاب برای تقویت زبان عمومی هم مناسبه؟

    دانش‌آموزان پایه دوازدهم با استفاده از این بسته هم در آزمون‌ها موفق عمل کرده و هم زبان عمومی خودشون رو تقویت می‌کنن.

  • هزینه شرکت در دوره‌های آموزشی فاب چه قدره؟

    شما با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می‌تونین از خدمات اپلیکیشن فاب بهره‌مند بشین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *