بلاگ فاب

آموزش شیمی دوازدهم

آموزش شیمی دوازدهم

فهرست عناوین

آموزش شیمی دوازدهم یکی از مهم‌ترین دروس دوره متوسطه برای دانش‌آموزان رشته تجربی و ریاضیه که تاثیر زیادی در رتبه کنکور اون‌ها داره. با این حال بعضی از دانش‌آموزان به سختی با مفاهیم شیمی کنار میان و معتقدن که مسائل شیمی سخت و کسل‌کننده هستن.

بنابراین لازمه که دانش‌آموزان هر دو رشته عملکرد خوبی در برنامه‌ریزی درسی برای درس شیمی داشته باشن.

برای مطالعه برنامه‌ریزی درسی دوازدهم تجربی کلیک کنین.

برای مطالعه برنامه‌ریزی درسی دوازدهم ریاضی کلیک کنین.

اگه به یادگیری شیمی علاقه‌مندین، باید به شما تبریک بگیم. چون که مسیرتون رو ساده‌تر طی می‌کنین. اما اگه مطالعه شیمی برای شما سخت و کسل‌کننده‌ست، باید به فکر راه‌ حل باشین! چرا که آزمون سراسری و امتحانات نهایی سرسخت‌تر از این حرف‌ها هستن و شما برای تضمین آینده تحصیلی‌تون بهتره که از خیر شیمی نگذرین.

به خصوص حالا که در پایه دوازدهم هستین این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه. استفاده از دوره آموزشی شیمی دوازدهم فاب پبشنهاد ما به شماست. البته یادگیری بدون علاقه عملا هیچ فایده‌ای نداره و از طرفی زمان محدود کلاس‌های مدرسه فرصت آموزش برابر و عمیق رو از شما می‌گیرن.

قطعا با وجود یک معلم خوب و دلسوز، تجربه سبک آموزش نوین و منابع درسی جامع علاقه شما به درس خوندن بیشتر میشه. خبر خوب اینه که قراره همه این خصوصیات و حتی فراتر رو با فاب تجربه کنین و شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی رو به سبک خاص و منحصربه‌فرد یاد بگیرین.

پادکست آموزش آموزش شیمی دوازدهم

اگه شما هم طرفدار دو آتیشه پادکست‌های آموزشی هستین و فرصت خوندن این مقاله رو هم ندارین، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که پادکست آموزش شیمی دوازدهم رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست فاب باشین🎧🎙📚

چرا شیمی دوازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

دانش شیمی تمام ابعاد زندگی ما رو تحت تاثیر قرار داده. با یادگیری هر چه بیشتر مفاهیم شیمی علاوه بر ارتقای نمره، در برخورد با مسائل طبیعی زندگی هوشمندانه‌تر عمل می‌کنیم. فرقی نمی‌کنه که دانش شیمی شما در چه سطحی قرار داره یا علاقه‌تون در چه حده. ما در اینجا یک فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزان کشور ایجاد کردیم.

چرا شیمی دوازدهم فاب رو انتخاب کنیم؟

 

هر ویژگی خوبی که برای یک کلاس آموزشی آنلاین وجود داره در اپلیکیشن فاب و دوره آموزشی شیمی دوازدهم قابل مشاهده و مهم‌ترین اون‌ها به شرح زیره.

آسون و ارزون، شیمی دوازدهم رو یاد بگیرین

تا حرف از کلاس‌های آنلاین و آزمون میشه، رقم‌های نجومی به ذهن دانش‌آموزان و والدین می‌رسه. اما شعار ما فرصت آموزش برابر برای همه دانش‌آموزانه و به اون پایبندیم. هزینه یادگیری هر درس در فاب ماهانه فقط 10 هزار تومانه؛ بله درست شنیدین!

دسترسی به بهترین منابع آموزشی از دبستان تا کنکور با حداقل هزینه ممکن، یک رویای دست نیافتنی برای دانش‌آموزانه که ما اون رو محقق کردیم. کافیه همین حالا اپلیکیشن فاب رو نصب کرده و به دنیای آموزش و مهارت وارد بشین.

همچنین بخوانید: آموزش شیمی دوازدهم

تکنولوژی AR در آموزش شیمی دوازدهم

پس از شیوع ویروس کرونا، آموزش آنلاین بیشترین کلمه‌ایه که در مدرسه و مراکز آموزش به گوش می‌رسه. اما سبک آموزش مجازی شاید برای بعضی از دانش‌آموزان خسته‌کننده باشه. اینجاست که به فکر تلفیق تکنولوژی‌های نوین و آموزش افتادیم و در نهایت به AR (واقعیت افزوده) رسیدیم.

نحوه استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده بسیار ساده‌ست؛ کافیه موبایلتون رو بردارین و با قرار دادن جلد شیمی دوازدهم یا صفحه اول فصل مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همون لحظه صدها ویدئوی آموزشی دریافت کنین.

همین حالا بخون!  آموزش ریاضی دوازدهم تجربی

شرایط بهره‌مندی از خدمات آموزش شیمی دوازدهم

استفاده از خدمات فاب بسیار ساده‌ست. شما فقط به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین الان با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کرده و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراهتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین. اگه هر سوالی در مورد خدمات فاب دارین، می‌تونین توی بخش نظرات با ما به اشتراک بذارین تا در اسرع وقت پاسختون رو دریافت کنین.

سوالات متداول
  • چطوری اپلیکیشن فاب رو دریافت کنیم؟

    با ورود به سایت فاب و از طریق لینک‌های مربوطه در پایین صفحه، می‌تونین اپلیکیشن فاب رو برای اندروید، IOS و ویندوز دریافت کنین.

  • شیمی دوازدهم فاب نسبت به سایر رقبای خود چه مزیتی داره؟

    هزینه ثبت‌نام بسیار مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فابه.

  • هزینه ثبت‌نام در کلاس‌های شیمی دوازدهم فاب چقدره؟

    شما فقط با پرداخت 10 هزار تومان در ماه می‌تونین به همه فیلم‌های آموزشی دسترسی پیدا کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *