بلاگ فاب

آموزش فارسی چهارم ابتدایی

آموزش فارسی چهارم ابتدایی

فهرست عناوین

دوره آموزشی فارسی چهارم ابتدایی

در این مقاله برای شما نمونه‌ای از تدریس فارسی چهارم ابتدایی رو آماده کردیم که توسط گروه آموزشی فاب ارائه شده. شما با نصب اپلیکیشن فاب می‌تونین به تمام ویدئوهای آموزش فارسی چهارم ابتدایی برای یادگیری راحت فرزندتون دسترسی پیدا کنین. با استفاده از این ویدئوها دانش‌آموز شما به راحتی و با زبانی ساده تمام مباحث این درس رو یاد می‌گیره و ایرادات خودش رو هم ‌می‌تونه به راحتی برطرف کنه.

مقطع ابتدایی به عنوان پایه و اساس مسیر تحصیلی دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخورداره. هرچی آموزش و یادگیری در این پایه اصولی‌تر باشه، گذر از سایر مراحل هم راحت‌تره. در مقطع دبستان، فارسی چهارم ابتدایی از دروس کلیدی محسوب میشه و دانش‌آموزان زمان زیادی رو صرف مطالعه درس فارسی می‌کنن.

با این حال زمان محدود کلاس‌های مدرسه برای یادگیری فارسی چهارم ابتدایی کافی نیست و والدین هم معمولا درگیر کارهای خودشون هستن. راه حل چیه؟ کافیه به فاب اعتماد کنین. اپلیکیشن آموزشی فاب با ایجاد فرصت آموزشی برابر برای همه دانش‌آموزان، نیاز افراد رو به هر کلاس آنلاین آموزشی و منابع درسی برطرف می‌کنه. تا انتهای مقاله همراه ما باشین.

همین حالا بخون!  آموزش ریاضی چهارم دبستان

چرا آموزش فارسی چهارم ابتدایی فاب رو انتخاب کنیم؟

پونزده درس فارسی چهارم ابتدایی به همراه کلی مثل، حکایت و بخوان و بیندیش مطالب خیلی زیادی رو در دل خودش جا داده. یادگیری نکات ریز و درشت فارسی برای دانش‌آموزان پایه چهارم ممکنه سخت باشه. اینجاست که فاب وارد عمل میشه.

اپلیکیشن فاب با چند صد ساعت ویدیو آموزشی از بهترین اساتید کشور، صفر تا صد کتاب فارسی چهارم ابتدایی رو به شما دانش‌آموزان ارائه میده. علاوه بر نکات آموزشی، کلی نمونه سوال امتحانی تستی و تشریحی و نکات مشاوره‌ای، هفته به هفته در پنل کاربری شما قرار می‌گیره.

هزینه ثبت نام برای بسته فارسی چهارم دبستان فاب باور نکردنیه، به علاوه اینکه با تکنولوژی واقعیت افزوده مرحله جدید از آموزش نوین رو تجربه می‌کنین.

صفر تا صد فارسی آموزش فارسی چهارم دبستان

اولین موضوعی که بعد از شنیدن کلاس آنلاین آموزشی یا منابع کمک درسی به ذهن دانش‌آموزان و والدین می‌رسه، هزینه ثبت‌نامه. این موضوع برای تعداد زیادی از افراد اهمیت بالایی داره و دسترسی یا عدم دسترسی اون‌ها به منابع آموزشی رو تعیین می‌کنه.

صفر تا صد آموزش فارسی چهارم دبستان

اپلیکیشن آموزشی فاب با شعار فرصت آموزشی برابر، شرایطی رو فراهم کرده که هیچ دانش‌آموزی به دلیل شرایط مالی از تحصیل جا نمونه. شما با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان، می‌تونین به همه منابع آموزشی فارسی چهارم ابتدایی دست پیدا کنین. تفاوتی نمی‌کنه که در کجای ایران زندگی می‌کنین، کافیه اپلیکیشن فاب رو از سایت دریافت کنین تا یک مدرسه بیست و چهار ساعته و مجهز داشته باشین.

اپلیکیشن فاب، حرکت به سمت تکنولوژی

دنیایی که در اون زندگی می‌کنیم، دنیای تکنولوژیه و برای موفقیت در اون باید همگام با فناوری‌های نوین حرکت کنیم. فاب هم با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده گام جدیدی در صنعت آموزش برداشته تا دانش آموزان علاوه بر یادگیری با جهان تکنولوژی بیشتر آشنا بشه.

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده اصلا سخت نیست. برای شروع یادگیری، موبایل خودتون رو بردارین و با قرار دادن کتاب آموزش فارسی چهارم دبستان یا صفحه مورد نظرتون جلوی دوربین موبایل، در همون لحظه صدها ویدئو آموزشی رو دریافت کنین.

همین حالا بخون!  آموزش علوم چهارم دبستان

چطور از خدمات آموزشی فارسی چهارم فاب استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کنین و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه خودتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین.

البته علاوه بر خدمات آموزشی فارسی چهارم ابتدایی، به صورت هفتگی هم می‌تونین از نکات مشاوره تحصیلی و بالینی و همچنین برنامه‌ریزی درسی چهارم دبستان نیز استفاده کنین. اگه هر سوالی در مورد خدمات فاب دارین، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرین.

همچنین بخوانید: آموزش ریاضی چهارم دبستان

سوالات متداول
  • چطوری اپلیکیشن فاب رو دریافت کنیم؟

    با ورود به سایت فاب و از طریق لینک‌های مربوطه در پایین صفحه، اپلیکیشن فاب رو برای اندروید، IOS و دسکتاپ دریافت کنین.

  • فارسی چهارم ابتدایی فاب نسبت به سایر رقبای خودش چه مزیتی داره؟

    هزینه ثبت‌نام مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فابه.

  • هزینه ثبت‌نام توی کلاس‌های فارسی چهارم فاب چه قدره؟

    تنها با پرداخت 10 هزار تومان ماهانه به همه سوالات و فیلم‌های آموزشی دسترسی پیدا می‌کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *