بلاگ فاب

برنامه‌ریزی کنکور 1403

برنامه‌ریزی کنکور 1403

فهرست عناوین

بیاین نگاهی به این آمار و ارقام بندازیم: «تعداد شرکت‌کنندگان کنکور سال 1401، حدود 1.5 میلیون نفر بود که نسبت به سال گذشته اون، 120 هزار نفر افزایش داشته. از طرفی تعداد صندلی‌های هر دانشگاه به ویژه دانشگاه‌های تاپ کشور در رشته‌های علوم پزشکی و مهندسی، کمتر از 500 نفره!»

با این اوصاف، چه کسی برنده ماراتن کنکور میشه؟ با یک حساب و کتاب ساده متوجه میشین که احتمال قبولی در رشته و دانشگاه‌های تاپ کشور برای هر شخص خیلی کمتر از یک درصده، اما صفر نیست! ولی شاید با برنامه‌ریزی کنکور بشه این احتمال رو افزایش داد.

کارهایی هست که با انجام دادن اون می‌تونین احتمال قبولی رو به بالای 10 درصد برسونین. در مقابل با درس نخوندن و بازیگوشی، باید قید موفقیت در کنکور رو بزنین. اینجاست که برنامه‌ریزی کنکور به کمک شما میاد تا با ارائه یک مسیر واضح و مشخص از آینده، قدم به قدم به شما در رسیدن به اهدافتون کمک کنه.

البته برنامه‌ریزی کنکور اصلا کار ساده‌ای نیست و به دانش و شناخت بالایی نیاز داره. ما توی این مقاله قصد داریم تا با ارائه مهم‌ترین نکات برنامه‌ریزی کنکور، تا انتهای مسیر همراه شما باشیم. پس اگه به دنبال موفقیت هستین به هیچ عنوان این مقاله رو از دست ندین!

همین حالا بخون!  آموزش تکنیک‌های جمع‌بندی کنکور

چرا به برنامه‌ریزی کنکور نیاز داریم؟

تصور کنین در یک جنگل تاریک گیر افتادین. هیچ کس همراه شما نیست و فقط می‌تونین جلوی پای خودتون رو ببینین، اون هم به سختی! نه خبری از چراغ قوه‌ هست، نه موبایل و نه هیچ وسیله کمکی! حرکت کردن توی این مسیر پر پیچ و خم، بدون راهنمای صحیح قطعا ترسناک و دلهره‌آوره.

مشخص نیست چه چیزی در انتظار شماست و مسیرتون به چه چیزی ختم میشه! درس خوندن بدون برنامه‌ریزی هم همینه… اگه برای خودتون مسیر و هدف مشخصی تعیین نکرده و بدون برنامه‌ریزی عمل کنین، قطعا نتیجه خوبی نمی‌گیرین. هر روز به خودتون بیشتر سخت می‌گیرین، اما این سخت‌گیری سودی نداره.

چرا به برنامه‌ریزی کنکور نیاز داریم؟

به لطف وجود برنامه‌ریزی کنکور هم مسیر پیش پاتون رو واضح‌تر می‌بینین، هم اینکه سریع‌تر به هدف می‌رسین. کافیه یک بار امتحان کنین. از مهم‌ترین مزایای برنامه‌ریزی کنکور میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطالعات نشون میده بی‌نظمی می‌تونه روی حافظه، سلامت روانی و حتی عادات غذایی شما تأثیر منفی بذاره. استفاده از برنامه‌ریزی یک راه ساده و موثر برای افزایش قدرت ذهن محسوب میشه.
  • برنامه‌ریزی کنکور موثرترین تکنیک کنترل استرسه. عناصر انگیزشی و الهام‌بخش رو در برنامه‌ریزی خودتون قرار بدین تا جدای از کاهش استرس، شور و اشتیاقتون رو برای درس خوندن زیاد کنین.
  • محققان طی تحقیقاتشون متوجه شدن که برنامه‌ریزی کنکور روی کاغذ به بهبود یادگیری و حافظه کمک می‌کنه.
  • پس بهتره به جای برنامه‌ریزی در ذهنتون، اون رو یادداشت کنین تا با یک تیر، دو نشان بزنین!
  • برنامه‌ریزی کنکور به شما کمک می‌‌کنه تا شناخت خوبی از نقاط قوت و ضعفتون به دست بیارین و در راستای بهبود و اصلاح اون‌ها تلاش کنین.
  • با نوشتن اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه از مسیر پیشرفت اطلاعات دقیق‌تری پیدا می‌کنین. همچنین برنامه‌ریزی کنکوری باعث میشه تا زمان بیشتری ذخیره کرده و به باقی برنامه‌های کاری و تفریحی هم برسین!
همین حالا بخون!  مباحث تست خیز کنکور کدام‌اند؟

آشنایی با انواع برنامه‌ریزی کنکور

جالبه بدونین که برنامه‌ریزی درسی انواع مختلفی داره. هر دانش‌آموزی با توجه به وضعیت تحصیلی می‌تونه از یکی از روش‌های برنامه‌ریزی یا هر دوی اون به صورت ترکیبی استفاده کنه. اما بهتره که تحت نظر یک مشاور حرفه‌ای و آگاه چیدمان برنامه‌ریزی خودتون رو انتخاب کنین.

در سال کنکور زمانی برای آزمون و خطا ندارین و باید بهترین و متناسب‌ترین شیوه مطالعاتی رو انتخاب کرده تا به نتیجه برسین. برنامه‌ریزی کنکور معمولا به سه دسته حجمی، زمانی یا تلفیقی از اون‌ها تقسیم میشه که در ادامه به شرح اون‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با انواع برنامه‌ریزی کنکور

برنامه‌ریزی حجمی

«امروز ادبیات بخش تلمیح و استعاره، زیست‌شناسی فصل دوم پایه یازبدم و ریاضی بخش تابع یازدهم رو می‌خونم.»

این نوع برنامه‌ریزی کنکور، برنامه‌ریزی حجمیه. در این روش زمان خاصی تعیین نشده و صرفا نوع درس و فصل رو مشخص می‌کنیم. برنامه آزمون‌های آزمایشی از نوع حجمیه. این روش مزایا و معایب زیادی داره. شما می‌دونین که امروز دقیقا کدوم فصل رو مطالعه می‌کنین، اما برای هر فصل چقدر زمان نیاز دارین؟

برای انتخاب این نوع برنامه‌ریزی کنکور بهتره تمامی جوانب رو در نظر بگیرین.

برنامه‌ریزی زمانی

از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های مطالعاتی میشه به برنامه‌ریزی زمانی اشاره کرد. در این روش تعیین می‌کنین که امروز 1 ساعت ادبیات، 1.5 ساعت زیست‌شناسی و 2 ساعت ریاضی بخونین. اگه نوع مبحث رو تعیین کنین، به ترکیبی از برنامه‌ریزی حجمی و زمانی می‌رسین که از محبوب‌ترین روش‌های برنامه‌ریزی کنکور به شمار میاد.

اینطوری هم می‌تونین زمانتون رو مدیریت کنین و هم مبحث رو به اتمام برسونین. یکی از مشکلاتی که در برنامه‌ریزی زمانی به وجود میاد، عدم مدیریت زمانه. برای این مشکل هم راه حل داریم. تکنیک پومودورو معجزه‌ای برای مدیریت زمانه که به شما یاد میده از فرصت‌های خودتون نهایت استفاده رو بکنین.

همچنین تابستون بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌ریزی زمانیه. برای اینکه بدونین با چه روشی در تابستون درس بخونین مقاله مربوط رو در مجله آموزشی فاب مطالعه کنین.

مدیریت زمان با پومودورو

تکنیک پومودورو یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین شیوه‌های مدیریت زمانه که از سال 1992 مطرح شد. داستان نام‌گذاری پومودورو شما رو شگفت زده می‌کنه. Pomodoro در زبان ایتالیایی به معنی گوجه فرنگیه.

خالق این روش (فرانچسکو چیریلو) از تایمری به شکل گوجه برای تنظیم ساعت پخت‌و‌پز غذا استفاده می‌کرد و در نهایت با خلاقیتش، بهترین تکنیک مدیریت زمان رو کشف کرد. چطوری از پومودورو استفاده کنیم؟ خیلی ساده‌ست:

مدیریت زمان با پومودورو

  1. کاری که می‌خواین انجام بدین رو مشخص کنین.
  2. تایمر رو روی ۲۵ دقیقه تنظیم کرده و کارتون رو شروع کنین. در این مدت همه تمرکزتون رو به کار بگیرین.
  3. بعد از پایان 25 دقیقه، بهتره که 5 دقیقه استراحت داشته باشین.
  4. این روند رو 4 بار انجام بدین و در آخر بین 20 الی 30 دقیقه استراحت کنین.

ویژگی‌های بهترین برنامه‌ریزی کنکور

حالا که با انواع برنامه‌ریزی کنکور و دلایل نیاز به اون آشنا شدین، بهتره دست به کار بشیم. درسته که برنامه‌ریزی به دانش و مهارت زیادی نیاز داره، اما اگه از ویژگی‌هاتون شناخت خوبی داشته باشین، به راحتی می‌تونین بهترین برنامه‌ریزی کنکور رو طراحی کنین.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک برنامه‌ریزی کنکور استاندارد می‌پردازیم که برای هر دانش‌آموزی لازمه.

ویژگی‌های بهترین برنامه‌ریزی کنکور

دنبال چه چیزی هستین؟

قبل از دست به قلم شدن و کشیدن جدول برنامه‌ریزی کنکور، باید بدونین که دقیقا دنبال چه چیزی هستین؟ از شما نمی‌خوایم که جایگاه ده سال آینده‌تون رو پیش‌بینی کنین.

کافیه فقط به سوالاتی مثل «به چه رشته‌ای علاقه دارم؟ چرا این رشته رو انتخاب می‌کنم؟ آیا ویژگی‌های شخصیتی من با این رشته همخونی داره؟ برای رسیدن به رشته محبوبم چقدر باید تلاش کنم و به چه رتبه‌ای نیاز دارم؟» پاسخ بدین. اینکه دوستتون گفته پزشکی رشته خوبیه و درآمد بالایی داره، دلیل مناسبی برای انتخاب هدف نیست!

شما باید به هدفتون آگاه باشین. به نظرتون یک هدف خوب چه ویژگی‌هایی داره؟ برای تعیین هدف به سه فاکتور زیر توجه کنین:

ریز به ریز جزئیات رو تعریف کنین

«من می‌خوام در رشته داروسازی قبول بشم» خب، چطوری؟

هدفی که تعیین می‌کنین نباید مبهم باشه. اینکه شما می‌خواین در رشته داروسازی قبول بشین، بیشتر یک آرزو یا ایده به نظر می‌رسه. برای اینکه اون رو به هدف تبدیل کنین باید به پنج سوال چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چرا پاسخ بدین. یک مثال می‌زنیم. فرض کنین یک طرح وب سایت می‌خواد ترافیک سایتش رو افزایش بده.

هدف مبهم: « می‌خوام میزان ورودی و ترافیک وبسایتم رو زیاد کنم»

هدف واضح: « من می‌خوام از طریق شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات، ترافیک وب سایتم رو تا پایان سه ماهه اول 2023 به میزان 10 درصد افزایش بدم. به این ترتیب میزان قیف فروش من افزایش خواهد یافت.»

آیا هدفتون قابل اندازه‌گیریه؟

شنیدیم که امروز قصد دارین درس شیرین زیست‌شناسی رو مطالعه کنین. پس هدف امروز، مطالعه زیست‌شناسیه. به نظر شما این هدف قابل اندازه‌گیریه؟ آیا میشه میزان پیشرفت اون رو بررسی کرد. قطعا نه!

بهتره هدف امروز رو اینطوری توصیف کنین :«امروز می‌خوام ده صفحه از فصل دوم زیست‌شناسی یازدهم رو در مدت زمان دو ساعت مطالعه کنم.» این هدف علاوه بر اینکه جزئیه، قابل اندازه‌گیری هم هست؛ اینطوری می‌تونین ارزیابی کنین که در یک ساعت چند صفحه درس خوندین.

هدفتان قابل اندازه گیری است؟

آیا به هدفتون می‌رسین؟!

«بله، با تلاش فراوان قطعا به هدفم می‌رسم» همه ما می‌دونیم که تلاش کردن و تعهد به برنامه‌ریزی رمز پیروزی در کنکوره، اما هدف ما باید قابل دستیابی باشه. نمیشه از دانش‌آموزی که هیچ مطالعه‌ای نداشته، توقع رتبه زیر 100 در مدت زمان دو ماه رو داشت!

نمیشه از فردی که نهایتا 3 ساعت در روز مطالعه می‌کنه بخوایم ساعت مطالعه خودش رو به طور ناگهانی به 10 ساعت در روز برسونه. هدفی که تعیین می‌کنین باید قابل دسترسی و واقعی باشه. خیلی از دانش‌آموزان با امید واهی به آینده فکر می‌کنن، در حالی که در مسیر تعیین هدف شکست خوردن.

همین حالا بخون!  تعداد سوالات کنکور ۱۴۰۳

انعطاف در برنامه‌ریزی کنکور

زندگی چندان قابل پیش‌بینی نیست. هر چقدر هم که برنامه‌ریزی کنین و به اون متعهد باشین، باز هم اتفاقاتی هستن که انتظار ما رو می‌کشن. مثلا به یک مهمونی دعوت شدین یا لازمه خارج از برنامه ریاضی بخونین. اینجاست که مشخص میشه آیا برنامه‌ریزی کنکور شما انعطاف داشته یا نه.

اگه برنامه شما منعطف نباشه، نه تنها کارهای روزانه بلکه کل برنامه هفتگی شما رو تغییر میده. بهتره ساعت‌هایی از هفته‌تون رو خالی نگه دارین تا در صورت لزوم برای کارهای پیش‌بینی نشده از اون استفاده کنین.

تعادل رو رعایت کنین

درس خوندن و کنکور فقط بخشی از زندگی شماست، البته بخش خیلی مهمیه؛ اما قطعا همه اون نیست! ما در طول روز به خواب، استراحت، ورزش و گردش نیاز داریم تا انرژی لازم برای درس خوندن رو به دست بیاریم. خیلی از دانش‌آموزان تمام زمانشون رو صرف مطالعه می‌کنن و در نهایت هم نتیجه دلخواهشون رو نمی‌گیرن. چرا؟ جواب مشخصه:

مغز به انرژی و سوخت نیاز داره. فرض کنین از یک ماشین 24 ساعت استفاده کرده، در نهایت ماشین خاموش میشه و هر چقدر هم که استارت بزنین نمی‌تونین حرکت کنین. مغز ما هم مثل ماشینه و این نیرو از تفریح و ورزش به دست میاد. همیشه به یاد داشته باشین؛ نه افراط و نه تفریط!

همه چیز رو بنویسین

بهتره همه چیز رو یادداشت کنین، حتی اگه به حافظه خودتون خیلی اطمینان دارین! برای افراد خیلی باهوش هم پیش اومده که در یک لحظه‌ چشم به هم زدن، همه چیز رو فراموش می‌کنن. جدا از بحث حافظه، یادداشت کردن به شما این امکان رو میده تا دیدگاه واضح‌تری نسبت به مسیر پیش رو داشته باشین.

همین حالا دست به کار بشین و با رسم جدول برنامه‌ریزی کنکور یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر بشین.

اهداف کوتاه مدت، بین مدت و بلند مدت تعریف کنین

اگه از شما بخوایم 40 کیلو وزن کم کنین، حتما متعجب میشین. حالا این هدف رو طور دیگه‌ای تعریف می‌کنیم؛ کافیه ماهانه 3.5 کیلو وزن کم کرده تا در طی یکسال به وزن ایده‌آل برسین. حالا همه چیز راحت‌تر شد!

اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف کنید

در نگاه اول قبولی در کنکور و کسب رتبه زیر 100 کار سختی به نظر می‌رسه، اما وقتی مطالعه روزانه داشته باشین و اهداف کوتاه مدت و بین مدت تعریف کنین، رسیدن به موفقیت ساده‌تر خواهد بود. مطالعه روزانه 10 صفحه زیست‌شناسی دهم یک هدف کوتاه مدت و به اتمام رسوندن مرور زیست‌شناسی دهم بعد از سه هفته یک هدف بین مدت محسوب میشه.‌

کافیه اهدافتون رو به بخش‌های کوچک‌تر تبدیل کرده و در انجام اون‌ها تعهد داشته باشین.

درست درس بخونین

علاوه بر نحوه برنامه‌ریزی کنکور، شما باید یاد بگیرین که با چه روشی درس بخونین. خیلی از دانش‌آموزان بهترین برنامه‌ریزی کنکور رو دارن، اما باز هم نتیجه مناسبی به دست نمیارن.

این موضوع بیشتر به نحوه مطالعه‌تون برمی‌گرده. درسته که اساس ریاضی و فیزیک شبیه به همدیگه‌ست، اما تفاوت‌های زیادی هم به چشم می‌خوره که باید اون‌ها رو در نظر بگیرین. در ادامه با روش‌های مطالعاتی بعضی دروس تخصصی بیشتر آشنا میشین.

روش مطالعه زیست‌شناسی برای کنکور

قبل از شروع کلاس، پیش‌خوانی داشته باشین. سیر تا پیاز کتاب درسی، شکل‌ها، نمودارها و سوالات رو مطالعه کرده و نکات مهم رو یادداشت کنین. خلاصه‌نویسی برای یادگیری زیست‌شناسی اهمیت زیادی داره. فصل‌های مرتبط رو با همدیگه ترکیب کرده و روزانه چند تست آموزشی حل کنین. بعد از آزمون‌های آزمایشی حتما تحلیل آزمون زیست رو انجام بدین.

روش مطالعه ریاضی برای کنکور

درس ریاضی پیش نیازهای زیادی داره. به طور مثال برای یادگیری پیوستگی، باید حد و مشتق رو بلد باشین، پس باید مطالعه عمقی در ریاضی داشته باشین. مهم‌ترین نکته در یادگیری ریاضی، تکرار و تمرین زیاده. هر روز چند تست آموزشی حل کرده و سوالات کنکور سال‌های گذشته رو به طور کامل بررسی کنین.

روش مطالعه فیزیک برای کنکور

فیزیک یک درس خیلی مفهومیه. شاید با حفظ کردن هزار فرمول مختلف حتی نتونین یک سوال حل کنین! پس باید درک فیزیکی خودتون رو تقویت کنین. بعد از کلاس درس، مطالب مهم رو در همون روز مرور کنین و به منابع متنوع متوسل نشین. یک کتاب کمک آموزشی رو به طور کامل مطالعه و دوره کرده و در صورت نیاز سراغ منابع آموزشی دیگه هم برید.

روش مطالعه شیمی برای کنکور

برای بخش حفظیات باید تسلط خیلی خوبی به کتاب درسی داشته باشین. نمودارها رو تحلیل کنین و مفاهیم مهم رو یاد بگیرین. فرمول‌های مهم رو یادداشت کرده و هر شب مرور کنین. برای پاسخ به مسائل محاسباتی باید درک بالایی در شیمی داشته باشین. تکرار و تمرین و حل تست‌های متنوع به شما در این مورد کمک می‌کنه.

به گفته رتبه‌های برتر کنکور، دانش‌آموزان تجربی باید به درس شیمی توجه ویژه‌ای داشته باشن؛ چون بعد از زیست‌شناسی بالاترین ضریب رو در کنکور داره.

گزارش کار رو فراموش نکنین

به انتهای روز نزدیک میشیم. وقت اون رسیده که تمام کارهایی که انجام دادین رو ارزیابی کنین. ممکنه تصور کنین این کار تاثیر چندانی روی موفقیت‌تون نداره، اما سخت در اشتباهین!

نوشتن گزارش کار باعث میشه تا در مورد نقاط ضعف و قوتتون، ساعت مفید مطالعاتی، تفریح و بازیگوشی و عواملی که باعث حواس پرتی میشه، بیشتر فکر کنین و به راه حل درست برسین. کار سختی هم نیست، زمان زیادی هم از شما نمی‌گیره.

کافیه هر کاری که در طول روز انجام دادین رو یادداشت کنین و بعد از گذشت یک هفته، ارزیابی کنین که آیا این کار به نفع شما بوده یا نه؟

به هر کسی اعتماد نکنین

این روزها بازار مشاوران کنکور خیلی داغه. از رتبه‌های زیر 1000 تا دبیران مدارس، خودشون رو به عنوان مشاور کنکور معرفی کرده و وعده قبولی پزشکی در کمتر از سه ماه رو میدن. به نظر شما چقدر میشه به چنین اشخاصی اعتماد کرد؟

همونطور که گفتیم برنامه‌ریزی کنکور کار هر کسی نیست و به دانش و مهارت بالایی نیاز داره. اگه نخواین از مشاور هم کمک بگیرین، کافیه شناخت مناسبی از وضعیت تحصیلی خودتون به دست بیارین و اولین قدم برای برنامه‌ریزی رو بردارین.

با این حال باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تجربیات یک مشاور متبحر استفاده کنین، چون زمانی برای آزمون و خطا ندارین. بهره‌گیری از خدمات مشاور آنلاین تحصیلی به شما کمک می‌کنه تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین برنامه‌ریزی کنکور برسین.

ویژگی‌های مشاوره تحصیلی آنلاین

با انتخاب مشاوره آنلاین تحصیلی، آینده خودتون رو به دستانش سپرده و از مسیر تعیین شده توسط مشاور پیش میرید. اگه مشاور تحصیلی شما حرفه‌ای و کاربلد باشه نتیجه خوبی کسب می‌کنین، در غیر اینصورت زمان و هزینه خودتون رو هدر دادین. خیلی از دانش‌آموزان نمی‌دونن یک مشاور تحصیلی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاور آنلاین تحصیلی به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

ویژگی‌های مشاوره تحصیلی آنلاین

  • لازم نیست که بیست و چهار ساعته درس بخونین. مغز شما به استراحت نیاز داره. مشاور تحصیلی باید نسبت به علایق و تفریحات شما آشنایی داشته باشه و به اون‌ها اهمیت بده.
  • بعضی از مشاورین تازه‌کار، به دلیل اینکه از تجربه کافی برخوردار نیستن، بنا بر آزمون و خطا پیش رفته و زمان و انرژی دانش‌آموزان رو هدر میدن. مشاور تحصیلی خوب باید کاربلد باشه و آزمون و خطا نکنه.
  • ویژگی دانش‌آموزان با همدیگه یکسان نیست و نمیشه برای همه نسخه یکسان تعیین کرد! پس برنامه‌ای که توسط مشاور برای شما تنظیم میشه باید کاملا شخصی‌سازی شده باشه.
  • همه ما شرایط سخت رو تجربه کردیم و معمولا در چنین وضعیتی انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره رو نداریم. در چنین شرایطی مشاورین تحصیلی باید در دسترس باشن تا انرژی و انگیزه کافی رو به دانش‌آموزان هدیه کنن.
  • مهم‌ترین نکته در انتخاب مشاورین تحصیلی، صبور بودن در کار و پاسخ دادن به همه سوالات دانش‌آموزانه تا هیچ ابهامی در ذهن اون‌ها باقی نمونه.

منابع آموزشی؛ راز موفقیت برنامه‌ریزی کنکور

برنامه‌ریزی کنکور فقط به چینش زمانی و ارائه گزارش کار مربوط نمیشه. از انتخاب منبع آموزشی گرفته تا راهکارهای مدیریت آزمون، همه و همه به برنامه‌ریزی کنکور مرتبط میشن. یکی از نقاط ضعف دانش‌آموزان عدم انتخاب منبع آموزشی مناسب یا خرید چندین کتاب آموزشی متفرقه و پراکندگی مطالعاتیه.

در چنین شرایطی هم که زمانی کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری رو ندارین، استفاده از کلاس‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های آموزشی بهترین مسیر پیش روی شماست. به این ترتیب با یک تیر دو نشون می‌زنین و در زمان و هزینه خودتون صرفه‌جویی می‌کنین.

اما سوال اصلی اینه که از بین این همه اپلیکیشن‌ و کلاس‌های آموزشی کدوم یک گزینه بهتریه؟ اپلیکیشن آموزشی فاب، همون چیزیه که شما برای موفقیت نیاز دارین.

همین حالا بخون!  اهمیت نیم‌سال دوم برای کنکوری‌ها

فرصت آموزش برابر با فاب

تا صحبت از کلاس و برنامه‌های آموزشی میشه، هزینه و شهریه‌های بالا اولین چیزیه که به ذهن دانش‌آموزان و والدین میاد. این موضوع مهم‌تر دلیل شرکت نکردن دانش‌آموزان مستعد در برنامه‌های آموزشیه. اما اپلیکیشن فاب این مشکل بزرگ رو حل کرده.

هر دوره آموزشی که بهش نیاز دارین فقط با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان به شما تعلق می‌گیره؛ بله فقط با 10 هزار تومان! به همین دلیله که ادعا می‌کنیم با بقیه متفاوت هستیم.

فرصت آموزش برابر با فاب

تجربه آموزش متفاوت با واقعیت افزوده

در دوره‌ای سپری می‌کنیم که کلاس‌های آنلاین نسبت به حضوری اولویت بیشتری دارن. کلاس‌های آنلاین در ابتدا طرفداران زیادی داشتن، اما حالا برای دانش‌آموزان خسته کننده شدن. تکنولوژی واقعیت افزوده یادگیری رو به فرآیندی لذت‌بخش تبدیل می‌کنه. شما می‌تونین این تجربه رو با فاب داشته باشین.

چطور از خدمات آموزشی فاب برای برنامه‌ریزی کنکور استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب به مراجعه حضوری نیازی ندارین. همین حالا با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کرده و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراهتون از خدمات بی‌نظیر فاب بهره‌مند بشین. البته علاوه بر خدمات آموزشی، به صورت هفتگی هم می‌تونین از نکات مشاوره تحصیلی استفاده کنین.

اگه هر سوالی در مورد خدمات فاب دارین، می‌تونین توی قسمت نظرات با ما در میون بذارین.

سوالات متداول
  • مهم‌ترین فاکتور در تعیین هدف چیست؟

    هدف باید جزئی، قابل دسترسی و قابل اندازه‌گیری باشه تا به نتیجه برسه.

  • چرا به برنامه‌ریزی کنکور نیاز داریم؟

    برنامه‌ریزی کنکور مسیر مشخصی برای رسیدن به موفقیت به ما نشون میده.

  • با چه روشی از خدمات فاب استفاده کنیم؟

    با مراجعه به سایت به راحتی می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *