بلاگ فاب

بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی

بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی

فهرست عناوین

چند سالی میشه که تکنولوژی، راه خودش رو به سمت حوزه‌های درسی باز کرده. مخصوصاً بعد از دوران کرونا خیلی از افراد، به سمت تجربه آموزش آنلاین و غیر حضوری کشیده شدن و عده زیادی دنبال بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی هستن.

در حال حاضر توی عصری زندگی می‌کنیم که تلفن‌های همراه هوشمند، جزو واجبات زندگی‌های ما شده و دست هممون یکی از اون‌ها است. به همین خاطر یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش دیدن، استفاده از قابلیت گوشی‌های هوشمنده که می‌تونه خیلی فرایند یادگیری رو برای دانش‌آموزان ساده‌تر کنه.

اپلیکیشن آموزشی درسی

در حال حاضر، برای خیلی از کارهایی که توی زندگی روزمره‌مون انجام میدیم، اپلیکیشن‌هایی وجود داره که می‌تونیم ازش استفاده کنیم.

استفاده از اپلیکیشن آموزشی درسی

اگه بخواین از مطلبی اسکن بگیرین، پادکست گوش بدین، عادت‌سازی کنین یا کلی کار دیگه، می‌تونین از گوشی توی دستتون استفاده کنین. آموزش هم به همین شکله. اینطوری می‌تونین توی هر زمان و هرکجا که هستین به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشین و درس‌های خودتون رو جلو ببرین و راحت یک برنامه‌ریزی درسی منظم داشته باشین.

همین حالا بخون!  کتاب‌هایی برای بهتر درس خوندن دانش‌آموزان

ویژگی‌های اپلیکیشن آموزشی درسی مناسب

برای یادگیری از طریق تلفن همراه خودتون، اپلیکیشن‌های خیلی زیادی وجود داره که هرکدوم از اون‌ها امکانات و محدودیت‌های خاص خودشون رو دارن. اما برای اینکه بتونین بهترین نتیجه رو از یادگیری داخل گوشی هوشمندتون داشته باشین، باید از بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه استفاده کنین.

این اپلیکیشن‌ها باید یک سری ویژگی‌ها رو داشته باشن تا بتونن برای شما بهترین کارایی رو داشته باشن. در ادامه لیستی از ویژگی‌های مورد نیاز بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی آورده شده که اپلیکیشن فاب همه اون‌ها رو شامل میشه.

دسترسی آسان به محتواهای آموزشی

یکی از مهم‌ترین چیزها توی انتخاب اپلیکیشن آموزشی درسی مناسب، دسترسی آسان به محتواها است. شما باید به راحتی به محتوای دروس مختلف دسترسی داشته باشین و توی کم‌ترین زمان بتونین آموزش‌ها رو دریافت کنین.

دسترسی آسان به محتوای درسی

توی اپلیکیشن فاب برای استفاده از ویدیوهای آموزشی کافیه گوشی هوشمندتون به اینترت وصل باشه. بعد از نصب برنامه، به راحتی و با چند کلیک ساده می‌تونین محتوای مد نظرتون رو دریافت کنین.

یادگیری مباحث به سبک نوین

در حال حاضر، داریم توی عصر انفجار اطلاعات زندگی می‌کنیم. بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی، باید امکانات به‌روز مختلفی رو برای استفاده کاربران داشته باشه تا اون‌ها بتونن به راحتی ازش استفاده کنن و کار با اپلیکیشن، براشون جذاب باشه.

توی اپلیکیشن فاب، برای راحتی هرچه بیش‌تر شما کاربران گرامی، از فناوری VR و AR استفاده شده و می‌تونین ازش استفاده کنین. به این شکل که با بازکردن دوربین گوشی خودتون، جلد کتاب درسی یا سرفصل مورد نظرتون رو اسکن می‌کنین و به صورت خودکار، وارد صفحه مربوط به اون مبحث درسی میشین.

در دسترس بودن برای همه دانش‌آموزان

خیلی از امکانات آموزشی، فقط در شهرهای بزرگ قابل استفاده هستن و عزیزانی که توی روستاهای کشور یا مناطق کم‌تر توسعه یافته زندگی می‌کنن، ممکنه نتونن به راحتی ازش استفاده کنن.

دسترسی برای همه دانش‌آموزان

اپلیکیشن فاب، این امکان رو به شما میده که از هرجای کشور عزیزمون ایران، بتونین به محتواها دسترسی داشته باشین و با استفاده از یک گوشی متصل به اینترنت، به یادگیری و ارتقای خودتون بپردازین.

داشتن محتوا برای تمام پایه‌های تحصیلی

مورد بعدی که اهمیت داره، اینه که یک اپلیکیشن آموزشی درسی، باید برای تمامی پایه‌ها از اول ابتدایی تا سال دوازدهم، محتوای آموزشی داشته باشه.

با استفاده از اپلیکیشن فاب، با پرداخت هزینه خیلی کم، شما می‌تونین به محتوای هر پایه‌ای که مد نظرتونه دسترسی داشته باشین و از مطالب استفاده کنین.

ارائه انواع خدمات آموزشی با هزینه به صرفه

همون‌طور که می‌دونین، بیش‌تر کلاس‌های فوق‌العاده، کتاب‌های کمک درسی و باقی منابع آموزشی، هزینه نسبتاً بالایی دارن؛ اما توی اپلیکیشن فاب به این شکل نیست.

هزینه به صرفه

فاب مخفف فرصت آموزش برابر است؛ به همین دلیل، هزینه در نظر گرفته شده برای دسترسی به محتوای دروس فاب، خیلی پایینه تا هر شخصی با هر میزان توانایی مالی، بتونه به اطلاعات نرم‌افزار دسترسی داشته باشه.

استفاده از اساتید باتجربه

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل موثر روی یادگیری دانش‌آموزان ، سطح کیفی معلمیه که دارن ازش یاد میگیرن. یک معلم خوب می‌تونه یک نفر رو برای یادگیری یک درس مشتاق کنه و یا یک معلم کم تجربه، می‌تونه روند یادگیری رو برای دانش‌آموز سخت کنه.

اساتیدی که محتوای درسی رو توی اپلیکیشن فاب ارائه میدن، با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه آموزش و برگزاری کلاس‌های مختلف، می‌تونن دانش‌آموزان رو از ساده‌ترین و بهترین مسیر ممکن به سمت موفقیت تحصیلی هدایت کنن.

مزایای استفاده از اپلیکیشن آموزشی درسی فاب

شاید برای شما سوال باشه که چرا باید از یک اپلیکیشن برای آموزش و یادگیری خودمون استفاده کنیم؟ اصلا چه فایده‌ای داره که به جای خوندن خود کتاب درسی، آموزش رو از طریق یک نرم‌افزار دنبال کنیم؟

مزایای استفاده از اپلیکیشن فاب

برای همین، ما برای شما لیستی از مزایای استفاده از اپلیکیشن آموزشی درسی، مخصوصاً اپلیکیشن فاب، آماده کردیم تا بتونین از خوبی‌های این روش یادگیری مطلع باشین و با استفاده ازش، رشد و پیشرفت خودتون رو توی نمرات امتحانات و رتبه آزمون‌های مختلف ببینین.

ساده‌تر شدن روند یادگیری

یک اپلیکیشن آموزشی درسی خوب، به شما کمک می‌کنه که با ساده‌ترین حالت ممکن، به مطالب و محتواهایی که می‌تونه توی بهتر کردن نتایج درسی‌تون تاثیرگذار باشه، دسترسی داشته باشین. وقتی که فضای آموزش با فضای مدرنیته و تکنولوژی ترکیب میشه، نوجوانان و کودکان تمایل بیش‌تری نشون میدن که مطالب رو دنبال کنن و اون‌ها رو یاد بگیرن.

انتقال مطالب ضروری

ممکنه خیلی از کتب کمک درسی یا کلاس‌های مختلف، برای اینکه بهتر جلوه کنن مطالب رو پیچیده‌تر و با جزئیات غیرضروری ارائه بدن.

تمرکز روی مطالب ضروری

اما اپلیکیشن فاب، با در نظر گرفتن ارزش زمان صرف شده از طرف دانش‌آموزان، سعی داره که محتوای ارائه شده با حذف جزئیات غیرضروری و به صورت مفید ارائه بشه تا در کم‌ترین زمان ممکن، بیش‌ترین یادگیری رو برای اون‌ها رقم بزنه.

دسترسی دائمی

ممکنه براتون پیش اومده باشه که شب امتحان، با خانواده به جایی دعوت شدین یا به هر دلیلی، به کتاب‌های درسی خودتون دسترسی نداشتین. میشه گفت ما بیش‌تر از اینکه به کتاب‌های خودمون دسترسی داشته باشیم و بخواهیم همه جا اون‌ها رو با خودمون ببریم، به گوشی خودمون دسترسی داریم.

به همین خاطر با نصب اپلیکیشن آموزشی درسی فاب، می‌تونین توی هر کجا و به صورت 24 ساعته، به مطالب درسی‌تون دسترسی داشته باشین و در صورت نیاز، از اون‌ها استفاده کنین.

ارتقای انگیزه دانش‌آموزان

میشه گفت افرادی که دوران کودکی و نوجوانی خودشون رو توی عصر ارتباطات و فضای مجازی طی کردن، انگیزه و علاقه بیش‌تری دارن که از یک اپلیکیشن آموزشی درسی استفاده کنن به جای اینکه بخوان با روش‌های سنتی پیش برن.

افزایش انگیزه دانش آموزان

به همین خاطر استفاده از اپلیکیشن آموزشی فاب، می‌تونه انگیزه دانش‌آموزان رو برای دنبال کردن مطالب درسی خیلی بیشتر کنه.

خودآموزی اصولی

خیلی از دانش‌آموزان، ممکنه به خاطر سنی که توش قرار دارن و به دلیل انرژی بالاشون، نتونن توی کلاس تمرکز کافی داشته باشن و مطالب رو به صورت عمیق درک کنن.

از طرفی توی منزل، به خاطر اینکه کسی نیست که مطالب رو بهشون منتقل کنه و خودشون مجبورن از روی کتاب مطالب رو یاد بگیرن، ممکنه سطح یادگیر‌ی‎شون پایین بیاد.

به همین خاطر استفاده از اپلیکیشن آموزشی درسی فاب، می‌تونه به دانش‌آموز کمک کنه که با تمرکز کافی و توی تنهایی خودش، از یک استاد مطالب رو یاد بگیره و مفاهیم رو عمیق درک کنه.

همین حالا بخون!  تاثیر فلش کارت در یادگیری دانش‌آموزان

تفاوت اپلیکیشن آموزشی درسی فاب با منابع آموزشی دیگه

استفاده از یک اپلیکیشن آموزشی درسی مثل اپلیکیشن فاب، یک سری تفاوت‌های آموزشی با منابع آموزشی دیگه داره که باعث میشه فرایند یادگیری برای دانش‌آموزان به مراتب ساده‌تر و به صرفه‌تر باشه.

در مقایسه با کتب کمک درسی، استفاده از یک اپلیکیشن آموزشی درسی به صرفه‌تر و با هزینه کم‌‌تره. در کنار اون، ثابت شده که فرایند یادگیری از طریق تماشا کردن محتوای آموزشی، از خوندن همون محتوا داخل یک کتاب تاثیرگذارتره.

خیلی از دانش‌آموزان، ممکنه برای تقویت خودشون، از معلم‌های خصوصی استفاده کنن. با اینکه وقتی شما با یک معلم خصوصی کار می‌کنین، امکان پرسش و پاسخ براتون فراهمه، اما به خاطر زمان محدود و هزینه نسبتاً بالای این کار، ممکنه عده زیادی تمایل به این کار نداشته باشن.

ضمن اینکه بعد از اتمام کلاسی خصوصی‌تون، شما دیگه به محتوای تدریس شده دسترسی ندارین و فقط باید از روی جزوه خودتون مطالب رو مرور کنین.

اما با استفاده از اپلیکیشن فاب، شما با پرداخت یک هزینه جزئی، به محتوای یک درس دسترسی کامل دارین و توی هر زمانی که مد نظرتونه، می‌تونین بارها مطالب رو مرور کنین و یادگیری خودتون رو عمیق و بهتر کنین.

عده دیگه‌ای، ممکنه برای تقویت توانایی درسی خودشون توی کلاس‌های فوق‌العاده و موسسات مختلف شرکت کنن. باید گفت که توی این حالت، معلم مربوطه توانایی پاسخ‌گویی به تمام سوالات دانش‌آموزان کلاس رو نداره و فقط سرفصل‌های مهم رو تدریس می‌کنه.

ضمن اینکه با پایان کلاس، شما باز هم به محتوای تدریس شده دسترسی ندارین و فقط از طریق مرور جزوه‌های خودتون می‌تونین مطالب رو تکرار کنین که توی اپلیکیشن فاب، مرور چندباره مطالب تدریس شده براتون امکان‌پذیره.

همین حالا بخون!  روش‌های حفظ کردن لغات انگلیسی

جمع‌بندی درباره بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی

استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی درسی، یکی از جدیدترین متد آموزشیه که دانش‌آموزان می‌تونن با استفاده ازش، درس‌ها رو بهتر و کامل‌تر یاد بگیرن و به سمت موفقیت تحصیلی حرکت کنن.

اگه می‌خواهین از مزایای استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی بهره‌مند بشین، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن فاب رو نصب کنین تا بتونین شخصاً از نقات قوت این اپلیکیشن آماده بشین.

اگه سوال یا پیشنهادی هم در مورد اپلیکیشن آموزشی درسی فاب دارین، توی کامنت‌ها برای ما بنویسین و کارشناسان ما، در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ میدن.

سوالات متداول
  • بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی چه ویژگی‌هایی داره؟

    دسترسی آسان به محتوای آموزشی، تدریس مباحث به سبک نوین، در دسترس بودن برای همه دانش‌آموزان، ارائه محتوا برای تمام پایه‌ها، هزینه به صرفه، استفاده از اساتید مجرب و … .

  • داشتن معلم خصوصی بهتره یا استفاده از اپلیکیشن؟

    در حالی که کار کردن با معلم خصوصی می‌تونه خوبی‌های خودش رو داشته باشه، این کار هم زمان محدودتری برای یادگیری داره و هم زینه‌اش بالاتره. به همین خاطر استفاده از اپلیکیشن رو به شما توصیه می‌کنیم.

  • اپلیکیشن فاب رو از کجا می‌تونم دانلود کنم؟

    برای دانلود و نصب اپلیکیشن آموزشی درسی فاب، روی این لینک کلیک کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *