بلاگ فاب

آموزش علوم اجتماعی هفتم

آموزش اجتماعی هفتم

فهرست عناوین

دوره آموزشی علوم اجتماعی هفتم

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس و آموزش علوم اجتماعی هفتمه که دارای مباحث مهمیه و توسط گروه آموزشی فاب برای فرزندان شما عزیزان، آماده شده. برای دسترسی به ویدئوهای بیشتر می‌تونین اپلیکیشن فاب رو دانلود و نصب کنین.

ورود به پایه هفتم و تغییر مقطع با چالش‌های مختلفی همراه است؛ چالش‌هایی که ممکنه تحصیل و درس خوندن رو برای دانش‌آموزان سخت کنه. این موضوع برای درس‌هایی مثل فارسی، ریاضی، علوم تجربی و به ویژه مطالعات اجتماعی هفتم اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه.

به همین دلیل استفاده از دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم و منابع کمک درسی که بتونن مفاهیم عمیق رو به دانش‌آموزان ارائه بدن و در برنامه‌ریزی درسی هفتم  به دانش‌آموز کمک کنن لازمه.

اما سوال و دغدغه اصلی دانش‌آموزان اینه که کدام دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم بهتره؟ با توجه به حجم بالای کتاب علوم اجتماعی، بهتره منبعی رو انتخاب کنین که تمام نکات و نمونه سوالات امتحانی رو در اختیار شما قرار بدن.

همچنین آشنایی با نحوه مطالعه کتاب علوم اجتماعی پایه هفتم نیز به اندازه یادگیری نکات اهمیت داره. با استفاده از دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم فاب به تمامی این موارد دست پیدا می‌کنین.

همین حالا بخون!  آموزش ریاضی هفتم

آشنایی با دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم فاب

بیست و چهار درس مطالعات اجتماعی هفتم به همراه تعداد زیادی فعالیت و به کار ببندیم مطالب زیادی رو در دل خود جای دادن که به تکرار و تمرین فراوان نیاز دارن. از طرفی دستیابی به پاسخ درست تمرین‌ها و نکات ریز و درشت هر فصل برای تعداد زیادی از دانش‌آموزان سخته و والدین هم درگیر مشغله‌های خود‌شون هستن. اینجاست که وجود دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم فاب احساس میشه.

آشنایی با دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم فاب

آموزش جامع دبستان تا کنکور، ارائه فیلم‌های برنامه‌ریزی و مشاوره تحصیلی، یادگیری آسان کتاب‌های درسی و بروزرسانی خدمات به صورت ماهانه از خدمات اپلیکیشن فاب هستن. تمام این خدمات رو با پرداخت کمترین هزینه دریافت کنین و همیشه یک مدرسه سیار و مجهز همراه خودتون داشته باشین.

فاب یعنی فرصت آموزش برابر!

شاید از خودتون بپرسین که چرا شعار فرصت آموزش برابر رو انتخاب کردیم؟ واضحه؛ ما میان دانش‌آموزان هیچ تفاوتی قائل نیستیم و تلاش می‌کنیم تا هر دانش‌آموزی با هر شرایط مالی بتونه از بهترین شرایط آموزشی استفاده کنه.

بدون اینکه از منزل خارج بشین و زمان خودتون رو صرف شلوغی رفت و آمد کنین، تنها با 10 هزار تومان به بهترین منابع آموزشی و نمونه سوالات امتحانی دسترسی پیدا می‌کنین. البته شگفتی‌های فاب به همین نقطه ختم نمیشه. تکنولوژی واقعیت افزوده منتظر شماست!

همین حالا بخون!  آموزش علوم تجربی هفتم

با اپلیکیشن فاب، مدرسه رو به خانه بیارین

حتما جست و جوی عناوین کتاب درسی یا مبحث مورد نیازتون در برنامه‌های آموزشی، شما رو هم کلافه کرده. فاب با همکاری تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR همه چیز رو راحت کرده! در قدم اول باید جلد کتاب مطالعات اجتماعی هفتم یا صفحه اول فصل رو جلوی دوربین تلفن همراه قرار بدین. بلافاصله تمامی ویدیوهای آموزشی، مشاوره ای و نمونه سوالات در اختیار شما قرار می‌گیرن.

چطور از دوره آموزش علوم اجتماعی هفتم فاب استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات فاب لازم نیست به هیچ مرکز آموزشی مراجعه کنین، تنها به یک تلفن همراه نیاز دارین. همین حالا می‌تونین با ورود به سایت فاب، اپلیکیشن آموزشی رو دریافت کنین. سپس پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خودتون از خدمات بی‌نظیر فاب استفاده کنین.

البته علاوه بر خدمات آموزشی، به صورت هفتگی هم می‌تونین از نکات مشاوره تحصیلی استفاده کنین. اگه هر سوالی در مورد خدمات فاب دارین، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرین.

همچنین بخونین: آموزش عربی هفتم

سوالات متداول
  • تکنولوژی واقعیت افزوده چیست؟

     

    در تکنولوژی واقعیت افزوده برخی از عناصر غیر واقعی را به واقعیت اضافه می‌کنیم که نمایی سه بعدی پیدا خواهند کرد.

  • مراحل دریافت دوره آموزشی علوم اجتماعی هفتم فاب چیست؟

    با دریافت اپلیکیشن از سایت فاب و وارد کردن شماره همراه خود، تمامی دوره ها قابل استفاده خواهند بود.

  • دوره آموزشی علوم اجتماعی هفتم فاب نسبت به سایر رقبای خود چه مزیتی دارد؟

    هزینه ثبت‌نام بسیار مناسب، تلفیق تکنولوژی AR و آموزش و دربرگیری بهترین منابع درسی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن فاب است.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *