بلاگ فاب

نمونه سوال امتحانی دوازدهم

نمونه سوال امتحانی دوازدهم

فهرست عناوین

دسترسی به نمونه سوال امتحانی دوازدهم یک شانس طلایی برای دانش‌آموزان این پایه تحصیلیه. در سال‌های اخیر، کنکور تغییرات زیادی داشته؛ حذف دروس عمومی از کنکور، دو مرحله شدن زمان برگزاری آزمون و از همه مهم‌تر تاثیر افزایش معدل دانش‌آموزان توی سال دوازدهم باعث شده که خیلی از دانش‌آموزان به فکر تغییر سبک درس خوندن خود‌شون باشن.

نمیشه دانش‌‌آموز سال دوازدهم باشین و از اهمیت امتحانات نهایی این سال بی‌خبر باشین. یکی از بهترین روش‌های طلایی برای موفقیت دانش‌آموزان دسترسی به نمونه سوالات کلیدی این پایه‌ست. دانش‌آموزان توی هر رشته تحصیلی که هستن برای اینکه بتونن تسلط خود‌شون رو توی امتحانات نهایی سال آخر بالا ببرن باید با انواع تیپ نمونه سوالات این پایه به صورت دقیق آشنا بشن.

ما برای دسترسی راحت شما دانش‌‌آموزان، انواع نمونه سوال امتحانی دوازدهم رو ارائه کردیم. در هر رشته تحصیلی که هستین، کافیه که با دانلود نمونه سوال امتحانی دوازدهم، به سوالات دروس مورد نظرتون دسترسی پیدا کنین.

همچنین شما می‌تونین در صورت نیاز به دوه مباحث قبلی، نمونه سوالات امتحانی یازدهم رو هم از صفحه مربوط دانلود کنین.

دانلود نمونه سوال عربی دوازدهم

عربی یکی از دروس پیچیده برای دانش‌آموزانه؛ هر ساله، طراحان سوالات آزمون نهایی، مفهومی‌ترین سوالات رو از این درس طرح می‌کنن. سختی حل سوالات درس عربی، باعث شده که خیلی از دانش‌آموزان برای تسلط در این درس دقیق‌ترین روش‌های یادگیری رو پیاده‌سازی کنن.

یکی از بهترین روش‌های تسلط در این درس، حل نمونه سوالات پرتکرار امتحانیه. دانش‌آموزان با دسترسی به نمونه سوالات عربی دوازدهم می‌تونن با نوع طرح سوالات این درس به صورت دقیق آشنا بشن.

دانلود نمونه سوال امتحانی دین و زندگی دوازدهم

دین و زندگی یکی از دروس عمومی دانش‌آموزان در سال دوازدهمه؛ خیلی از دانش‌آموزان از مطالعه این درس غافل میشن و توجه زیادی به یادگیری این درس نمی‌کنن. عدم توجه به این درس، باعث شده که دانش‌آموزان نتونن عملکرد رضایت‌بخشی در کنکور داشته باشن.

دانش‌آموزان عزیز بهتره به این نکته مهم توجه کنن که درس دین و زندگی شاید در مقایسه با سایر دروس راحت‌تر باشه؛ اما، این موضوع نباید دلیلی باشه که دانش‌آموزان رو از یادگیری و مطالعه کامل این درس دور کنه.

یادگیری مفهومی درس دین و زندگی باعث میشه که دانش‌آموزان بتونن شانس خود‌شون رو برای بالا بردن معدل نهایی بیشتر کنن.

ما برای دسترسی راحت شما دانش‌آموزان، فایل نمونه سوالات این درس رو در اختیار شما قرار میدیم.

دانلود نمونه سوال فیزیک دوازدهم

یکی از دروس تخصصی در سال دوازدهم، درس فیزیکه. دانش‌آموزانه رشته تجربی و ریاضی با یادگیری مفهومی مطالب این درس می‌تونن عملکرد خوبی رو در امتحانات نهایی داشته باشن.

نمونه سوال فیزیم دوتزدهم

فیزیک یک درس کاملا مفهومیه؛ یادگیری این درس تنها با حل و تمرین سوالات مختلف انجام میشه. هیچ دانش‌آموزی نمی‌تونه با حفظ کردن این درس، مراحل یادگیری رو تکمیل کنه.

با توجه به اهمیت حل سوالات امتحانی دوازدهم، ما توی این بخش به دانش‌آموزان این امکان رو میدیم که بتونن نمونه سوالات این درس رو به راحتی دانلود کنن.

دانلود نمونه سوال ریاضی دوازدهم

ریاضی یک دانش کاملا محاسباتیه؛ سبک مطالعه این درس با سایر دروس کاملا متفاوته. متاسفانه بسیاری از دانش‌آموزان در یادگیری این درس با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستن. اهمیت یادگیری این درس برای هیچ کس پوشیده نیست؛ با توجه به همه این موضوعات دانش‌آموزان تلاش می‌کنن که به صورت اصولی این درس رو یاد بگیرن.

درس ریاضی از شاخه‌ها و گرایش‌های مختلفی تشکیل شده؛ دانش‌آموزان برای یادگیری دقیق این درس باید تسلط خوبی در تمامی قسمت‌های این کتاب داشته باشن. یکی از طلایی‌ترین نکات برای یادگیری این درس، حل تمرین‌های مختلف پایان هر درسه.

ما برای سهولت دسترسی شما دانش‌آموزان مجموعه‌ای از سوالات مختلف این درس رو در اختیار شما قرار دادیم؛ دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات مختلف امتحانی می‌توانند با انواع تیپ‌بندی دقیق سوالات آشنا بشن.

دانلود نمونه سوال امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم

یکی از دروس سال دوازدهم، درس سلامت و بهداشته. بدون شک، مبحث سلامت از جمله موضوعات پر اهمیت در تمامی دوران‌ها بوده. با توجه به اهمیت این موضوع، سیستم آموزشی کشور یکی از دروس سال آخر رو به بررسی مفاهیم این مبحث اختصاص داده.

دانش‌آموزان با مطالعه این درس می‌تونن نکات کلیدی در مورد سلامت جسم و روانشون رو یاد بگیرن. به طور کلی، اکثر دانش‌آموزان خیلی قبل‌تر با این مفاهیم آشنا شدن؛ ولی، به هر جهت برای تسلط بیشتر دانش‌آموزان ما مجموعه‌ای از سوالات مهم این درس رو در اختیار شما قرار میدیم.

شما با دسترسی به نمونه سوالات امتحانی دوازدهم و مطالعه سوالات این درس، می‌تونین سطح یادگیری خود‌تون رو بالا ببرین.

دانلود نمونه سوال زبان دوازدهم

یکی از دروس عمومی سال دوازدهم، درس زبانه. زبان یکی از پر اهمیت‌ترین مطالب آموزشی در طول دوران تحصیل دانش‌آموزانه. دانش‌آموزان با یادگیری اصولی این درس می‌تونن در آینده عملکرد بهتری رو تجربه کنن.

نمونه سوال زبان دوازدهم

متاسفانه اکثر دانش‌آموزان مهارت‌های مطالعه این درس رو به درستی بلد نیستند؛ این موضوع چالشی جدی برای دانش‌آموزان در سال آخر محسوب میشه. بهترین روش درس زبان، حل نمونه سوالات امتحانی متعدد پایان هر درسه.

با توجه به اهمیت تکرار بیشتر مطالب این درس، ما در این قسمت مجموعه‌ای از سوالات مهم رو جمع‌آوری کردیم. دانش‌آموزان با دسترسی به این سوالات می‌تونن تسلط بهتری در یادگیری این درس داشته باشن.

دانلود نمونه سوال فارسی دوازدهم

درس فارسی هم یکی از دروس عمومی دانش‌آموزان در سال آخره؛ این درس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده. دانش‌آموزان سال دوازدهم برای اینکه بتونن در امتحانات پایان سال نمره خوبی کسب کنن باید درک عمیقی در رابطه با مفهوم این درس داشته باشن.

یکی از بهترین راه‌های برای یادگیری مفهومی این درس، حل نمونه سوالات پرتکرار این مبحثه. ما در این قسمت مجموعه‌ای از نمونه سوالات این درس رو قرار دادیم. شما برای دسترسی به دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی فارسی دوازدهم کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود نمونه سوال اقتصاد دوازدهم

یکی از دروس مهم برای دانش‌آموزان رشته انسانی، درس اقتصاده. دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات امتحانی می‌تونن درک بهتری نسبت به مطالب این درس پیدا کنن. ما برای دسترسی راحت شما دانش‌آموزان مجموعه‌ای از نمونه سوالات این درس رو ارائه کردیم.

دانلود نمونه سوال فلسفه و منطق دوازدهم

درس فلسفه و منطق یکی از دروس اصلی دانش‌آموزان رشته انسانیه. این درس در کنکور سراسری ضریب بالایی داره. دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات مفهومی این درس می‌تونن مطالب رو به شکل بهتری یاد بگیرن.

دانلود نمونه سوال جغرافی دوازدهم انسانی

سوالات جغرافی دوازدهم انسانی

درس جغرافیا نیز یکی از دروس تخصصی دانش‌آموزان رشته انسانیه. دانش‌آموزان با مطالعه این درس می‌‌تونن با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف کشور خود‌شون بیشتر آشنا بشن. ما برای آشنایی بیشتر شما دانش‌آموزان مجموعه‌ای از نمونه سوالات امتحانی جغرافیای دوازدهم رو ارائه کردیم.

همین حالا بخون!  آموزش جغرافیا دوازدهم انسانی

دانلود نمونه سوال جامعه‌شناسی دوازدهم انسانی

درس جامعه‌شناسی در مقایسه با سایر دروس محتوای راحت‌تری داره؛ با این حال خیلی از دانش‌آموزان در امتحانات نمی‌تونن به سوالات به درستی جواب بدن. دلیل عمده این موضوع، عدم آشنایی کامل با سبک طرح سوالات از این درسه.

برای حل این مشکل ما در این قسمت مجموعه‌ای از سوالات امتحانی دوازدهم رو در اختیار شما قرار دادیم. شما با دانلود نمونه سوالات امتحانی درس مورد نظر می‌تونین با انواع تیپ نمونه سوالات امتحانی این درس آشنا بشین.

دانلود نمونه سوالات روان‌شناسی دوازدهم انسانی

درس روانشناسی یکی از دروس تخصصی رشته انسانیه. دانش‌آموزان برای یادگیری این درس باید مطالعه مفهومی داشته باشن. یکی از بهترین روش‌های یادگیری مطالب این درس، حل نمونه سوالات امتحانی پایان هر درسه.

برای دسترسی راحت دانش‌آموزان ما در این قسمت، مجموعه‌ای از سوالات امتحانی رو ارائه کردیم. دانش‌آموزان با دانلود نمونه سوالات امتحانی دوازدهم و دسترسی به درس مورد نظر می‌تونن با انواع تیپ نمونه سوالات امتحانی آشنا بشن.

دانلود نمونه سوال امتحانی تاریخ دوازدهم انسانی

تاریخ یک درس کاملا حفظیه؛ خیلی از دانش‌آموزان نمی‌تونن به راحتی به سوالات این درس در امتحانات پاسخ بدن. بدون شک، دلیل عمده این موضوع، عدم آشنایی با سبک طرح سوالاته. به هر میزان که دانش‌آموزان بتونن سوالات بیشتری رو حل کنن، این توانایی رو دارن که با تسلط بهتری به سوالات پاسخ بدن.

ما در این قسمت نمونه سوالات امتحانی دوازدهم رو ارائه کردیم؛ دانش‌آموزان با دانلود نمونه سوالات درس مورد نظرشون می‌تونن با سبک طرح سوالات این درس آشنا بشن.

دانلود نمونه سوال امتحانی هندسه دوازدهم

دانش‌آموزان در سال دوازدهم با سدی به اسم کنکور و امتحانات نهایی روبه‌رو هستن؛ آشنایی با سبک طرح سوالات مختلف در آزمون باعث میشه که دانش‌آموزان با تسلط بیشتری بتونن در امتحانات شرکت کنن.

ما در این قسمت، دانلود نمونه سوالات امتحانی دوازدهم رو در اختیار شما دانش‌آموزان قرار دادیم؛ شما با دانلود سوالات درس مورد نظرتون می‌تونین با تیپ‌بندی سوالات درس هندسه بیشتر آشنا بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی حسابان دوازدهم

اصلی‌ترین و مهم‌ترین درس رشته ریاضی، حسابانه. دانش‌آموزان رشته ریاضی که قصد دارن در آزمون شرایط خوبی رو برای خود‌شون رقم بزنن باید با دقت زیاد این درس رو مطالعه کنن و برای تثبیت مطالب این درس در ذهنتون، با دقت زیادی سوالات این درس رو حل کنن.

ما در این قسمت، دانلود نمونه سوالات امتحانی دوازدهم رو در اختیار شما دانش‌آموزان قرار دادیم؛ شما با دانلود سوالات درس مورد نظرتون می‌تونین با تیپ‌بندی سوالات درس حسابان بیشتر آشنا بشین.

همین حالا بخون!  آموزش حسابان دوازدهم

دانلود نمونه سوال امتحانی گسسته دوازدهم

یکی دیگه از دروس اصلی رشته ریاضی، درس گسسته‌ست. دانش‌آموزان رشته ریاضی با حل سوالات مختلف این درس می‌تونن به شکل بهتری مطالب این درس رو یاد بگیرن. ما در این قسمت، مجموعه‌ای از نمونه سوالات دوازدهم رو در اختیار شما قرار دادیم. برای دسترسی به سوالات درس گسسته، کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود نمونه سوالات شیمی دوازدهم (مشترک رشته ریاضی و تجربی)

شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربیه. دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات پرتکرار امتحانی در این درس می‌تونن سبک بهتری از یادگیری مطالب رو تجربه کنن. ما در این قسمت مجموعه‌ای از نمونه سوالات امتحانی دوازدهم رو در اختیار شما قرار دادیم.

نمونه سوالات شیمی دوازدهم

دانلود نمونه سوالات زمین‌شناسی دوازدهم

یکی دیگه از دروس تخصصی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم، درس زمین شناسیه. دانش‌آموزان با دسترسی به نمونه سوالات این درس می‌تونن با شیوه طرح سوالات این درس به صورت دقیق آشنا بشن.

دانلود نمونه سوالات امتحانی هویت اجتماعی دوازدهم

درس هویت اجتماعی یکی از زیر مجموعه‌های درس علوم اجتماعیه. دانش‌آموزان با مطالعه این درس می‌تونن بسیاری از ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی افراد رو بررسی کنن. ما در این قسمت نمونه سوالات این درس رو در اختیار شما قرار دادیم؛ شما با دسترسی به این سوالات می‌تونین تسلط بهتری به محتوای این مطالب داشته باشین.

دانلود نمونه سوالات امتحانی زیست‌شناسی

نمونه سوال امتحانی زیست

درس زیست‌شناسی از جمله دروس مهم و اصلی رشته تجربیه. بدون شک، دانش‌آموزانی که تمایل دارن در رشته‌های پزشکی تحصیل کنن باید به صورت کاملا مفهومی این درس رو یاد بگیرن. یکی از راه‌های اصولی برای یادگیری این درس، تکرار و تمرین مطالب درسیه. برای انجام این کار بهتره که دانش‌آموزان نمونه سوالات امتحانی پرتکرار رو حل کنن. ما در این قسمت مجموعه‌ای از نمونه سوالات سال دوازدهم رو ارائه کردیم.

همین حالا بخون!  آموزش زیست‌شناسی دوازدهم

جمع‌بندی نمونه سوال امتحانی دوازدهم

دسترسی به نمونه سوالات امتحانی دوازدهم یکی از راه‌های اصولی برای یادگیری بهتر دانش‌آموزانه؛ دانش‌آموزان با دسترسی به نمونه سوالات امتحانی می‌تونن با انواع تیپ‌بندی سوالات امتحانی به صورت دقیق آشنا بشن. ما در این مقاله از فاب، مجموعه‌ای از سوالات امتحانی دوازدهم رو ارائه کردیم. دانش‌آموزان با دسترسی به این سوالات می‌تونن با شیوه طرح سوالات این سال آشنا بشن.

برای گرفتن نمره خوب در امتحانات نهایی که تاثیر مستقیمی روی نتیجه کنکور شما داره، لازمه که حتما نمونه سوالات زیادی حل کنین. بنابراین باید عملکرد خوبی در برنامه‌ریزی درسی برای دروستون داشته باشین.

برای مشاهده برنامه‌ریزی درسی دوازدهم تجربی کلیک کنید.

برای مشاهده برنامه‌ریزی درسی دوازدهم انسانی کلیک کنید.

برای مشاهده برنامه‌ریزی درسی دوازدهم ریاضی کلیک کنید.

همین حالا بخون!  آموزش ریاضی دوازدهم تجربی

سوالات متداول
  • آیا حل نمونه سوالات امتحانی به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کمک می‌کنه؟

    بله؛ دانش‌آموزان با حل سوالات امتحانی مختلف می‌تونن سطح یادگیری خود‌شون رو بالا ببرن و آمادگی بهتری برای شرکت در امتحانات داشته باشن.

  • چطور می‌تونم نمونه سوالات امتحانی رو دانلود کنم؟

    ما در این مقاله نمونه سوالات امتحانی هر درس رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار دادیم؛ برای دسترسی کافیست که سوالات هر درس رو دانلود کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *