بلاگ فاب

نمونه سوالات امتحانی نهم

نمونه سوالات امتحانی نهم

فهرست عناوین

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی نهم

حل نمونه سوالات امتحانی به همراه یک برنامه‌ریزی درسی در پایه نهم، به شما کمک می‌کنه که بتونین بهتر خوتون رو برای امتحانات آماده کنین و با نحوه طرح سوالات امتحان آشنا بشین. به همین دلیل ما توی این مقاله نمونه سوالات امتحانی نهم رو برای همه درس‌های این پایه ارائه کردیم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشین.

نمونه سوالات امتحانی ریاضی نهم

ریاضی یکی از مهم‌ترین درس‌های شما در پایه نهمه و همونطور که می‌دونین اگه در انتهای امسال قصد انتخاب رشته ریاضی فیزیک رو برای ادامه تحصیل داشته باشین، باید نمره خوبی در این درس به دست بیارین تا بتونین در این رشته پذیرفته بشین.

ما برای شما یک سری نمونه سوال امتحانی آماده کردیم که با حل اون‌ها می‌تونین خودتون رو برای امتحانات آماده کنین. برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی ریاضی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی فارسی نهم

درس فارسی همیشه در طول هر سال تحصیلی که شما تا به الان گذروندین همراه شما بوده. پس اهمیت زیادی داره و برای دانش‌آموزانی که می‌خوان وارد رشته انسانی بشن جزء دروس مهم به حساب میاد. پس باید خیلی خوب مباحث این درس رو بخونین تا نمره خوبی به دست بیارین.

نمونه سوالات امتحانی فارسی نهم

با حل نمونه سوالات امتحانی می‌تونین خیلی خوب خودتون رو برای امتحان این درس آماده کنین. برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی فارسی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی قرآن نهم

کتاب قرآن یکی از کتاب‌های درسی شماست که در تمام پایه‌های تحصیلی از اول دبستان تا کنکور همراه شماست. ما برای شما تعدادی نمونه سوال آماده کردیم که در فایل زیر می‌تونین ببینین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی قرآن نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی پیام‌های آسمان نهم

شما در سال نهم، درست مثل سال‌های قبل کتاب پیام‌های آسمانی رو در سه جلد برای اهل تشیع، اهل تسنن و اقلیت‌های مذهبی خواهید داشت.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی پیام‌های آسمانی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی نگارش نهم

درس نگارش یکی از بخش‌های مهم و وسیع درس ادبیاته که در سال نهم مثل پایه‌های تحصیلی قبل تدریس میشه.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی نگارش نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی علوم تجربی نهم

این درس رو میشه یکی از مهم‌ترین درس‌ها در بین همه دروس پایه نهم دونست. خصوصا اگه قصد دارین که برای ادامه تحصیل وارد رشته تجربی بشین باید نمره بالایی در این درس به دست بیارین. برای گرفتن نمره بالا هم حتما نیاز دارین که با نوع طرح سوال این درس در پایه نهم آشنا بشین.

نمونه سوالات امتحانی علوم تجربی نهم

به همین خاطر ما یک سری نمونه سوال براتون آماده کردیم که در زیر می‌تونین دانلود کنین و با خوندنشون خودتون رو برای امتحان آماده کنین. برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی علوم تجربی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی مطالعات اجتماعی نهم

علوم اجتماعی یک درس مهمه که در تمام سال‌های تحصیلی همراه شما بوده و هست. خصوصا اگه قصد داشته باشین که در سال‌ بعد وارد رشته انسانی بشین و در آینده رشته‌ای رو در دانشگاه انتخاب کنین که به علوم اجتماعی ربط داشته باشه، حتما لازمه که پایه درسی‌تون رو در این درس قوی کنین و نمرات خوبی به دست بیارین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی مطالعات اجتماعی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی فرهنگ و هنر نهم

فرهنگ و هنر یکی از کتاب‌های درسی شماست که از سال هفتم تا سال دوازدهم بین کتاب‌های شما قرار داده شده.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی فرهنگ و هنر نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی عربی نهم

درس عربی رو میشه یکی از مهم‌ترین درس‌های شما دونست که اگه قصد داشته باشین وارد رشته انسانی بشین، هم باید نمرات بالایی توی این درس به دست بیارین و هم اینکه پایه درسی‌تون رو قوی کنین. اگر هم که قدم به دنیای زیبای علوم انسانی بذارین حتما باید این درستون رو قوی کنین تا هم نمره بالایی کسب کنین و هم درصد بالایی در کنکور داشته باشین تات در رشته‌ای که می‌خواین قبول بشین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی عربی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی نهم

درس زبان انگلیسی نهم شامل گرامر، مکالمه، تلفظ، ترجمه و متون مختلفه. زبان انگلیسی درسیه که از پایه هفتم تا دوازدهم همراه شماست و همیشه از اهمیت بالایی برخورداره. چه در مورد تحصیل و چه در زندگی آینده شما. این زبان در جهان جایگاه ویژه‌ای داره و شما باید زبانتون رو از همین الان قوی کنین تا در آینده دچار مشکل نشین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی آمادگی دفاعی نهم

آمادگی دفاعی هم از دروسیه که شما از سال هفتم باهاش آشنا شدین و قراره تا سال دوازدهم این درس رو بین درس‌هاتون داشته باشین. پس بهتره که از همین الان نمره خوبی در این درس به دست بیارین تا یادگیری مباحثش در سال‌های بعد هم براتون راحت‌تر بشه.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی آمادگی دفاعی نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی کار و فناوری نهم

یکی از درس‌هایی که شاید خیلی برای دانش‌آموزان جذاب باشه، کار و فناوریه که این درس هم مثل دروس دیگه‌ای که گفتیم از سال هفتم با اون‌ها همراهه. ما یک سری نمونه سوال امتحانی هم برای این درس آماده کردیم که در فایل زیر می‌تونین ببینین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی کار و فناوری نهم کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی علوم و فنون نهم

نمونه سوالات امتحانی فارسی و نگارش نهم – ویژه مدارس استعدادهای درخشان

درس ادبیات فارسی نهم متوسطه هم که در این مقاله گفتیم چقدر برای دانش‌آموزان مهمه، توی مدارس استعدادهای درخشان دارای مباحث و کتاب متفاوتیه که در زیر نمونه سوالات امتحانی این کتاب درسی رو در سال‌های گذشته برای شما آماده کردیم.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی فارسی و نگارش نهم ویژه مدارس استعدادهای درخشان کلیک کنین.

همین حالا بخون!  چطور با اپلیکیشن آموزشی فاب درس بخونیم؟

نمونه سوالات امتحانی ریاضیات نهم – ویژه مدارس استعدادهای درخشان

درس ریاضیات که براتون در ابتدای مقاله از اهمیت بالایی که داره توضیح دادیم، در مدارس استعدادهای درخشان به نحو دیگه‌ای تدریس میشه و مباحث و کتابش فرق داره.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی ریاضیات نهم ویژه مدارس استعدادهای درخشان کلیک کنین.

نمونه سوالات امتحانی علوم تجربی نهم – ویژه مدارس استعدادهای درخشان

درس علوم هم مثل فارسی و ریاضیات در پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان متفاوت از مدارس دیگه‌ست و شما در فایل پی دی اف زیر می‌تونین نمونه سوالات مربوط به این درس مهم رو مطالعه کنین.

برای دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی علوم تجربی نهم ویژه مدارس استعدادهای درخشان کلیک کنین.

فایده حل نمونه سوالات امتحانی در پایه نهم

وقتی نمونه سوال حل می‌کنین، با نحوه سوال دادن و ساختار امتحانات آشنا میشین و می‌‌تونین برای خوندن درس‌هاتون برنامه‌ریزی بهتری داشته باشین. مثلا می‌دونین که چه مطالبی بیشتر ازشون سوال طرح میشه و چقدر زمان برای هر درس باید بذارین.

فایده حل نمونه سوالات امتحانی در پایه نهم

با حل نمونه سوال می‌فهمین که توی کدوم درس عملکرد خوبی دارین و توی کدوم درس ضعیف هستین. با این کار می‌تونین روی نقاط ضعفتون کار کنین و اون‌ها رو بهبود بدین.

همین حالا بخون!  بهترین اپلیکیشن آموزشی درسی

سخن پایانی در مورد نمونه سوالات امتحانی نهم

ما توی این مقاله برای راحتی شما و پیشرفتتون نمونه سوالات تمامی درس‌های نهم رو قرار دادیم که شما بتونین خودتون رو دقیق ارزیابی کنین و نمرات خوبی به دست بیارین. همچنین اگه می‌خواین که خودتون رو برای سال بعد هم بهتر آماده کنین تا بتونین در پایان سال عملکرد خوبی از خودتون ببینین، می‌تونین نمونه سوالات امتحانی پایه دهم رو از مقاله مربوط دانلود کرده و مطالعه کنین.

اگه به راهکارهای بیشتری نیاز داشتین و توی درس‌هاتون به مشکلی برخوردین، می‌تونین از دوره‌های آموزشی اپلیکیشن فاب که برجسته‌ترین اساتید کشور تدریسشون رو بر عهده دارن کمک بگیرین. همینطور می‌تونین در بخش نظرات فاب با ما در ارتباط باشین. ممنون که تا آخر این نوشتار همراه ما بودین. به امید روزهای درخشان شما.🙌😊

سوالات متداول
  • چرا حل نمونه سوال امتحانی مهمه؟

    چون به دانش‌آموز کمک می‌کنه با آمادگی بیشتری سر جلسه امتحان حاضر بشه.

  • نمونه سوالات امتحانی نهم رو از کجا پیدا کنم؟

    توی این مقاله بطور کامل و برای همه درس‌های این پایه نمونه سوالات امتحانی رایگان قرار دادیم که می‌تونین دانلود کنین.

شمارش معکوس تا کنکور
ربات فاب
« تیر ماه »
روز
ساعت
دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *